Заступника КП “Київський метрополітен” підозрюють у закупівлі вагонів зі збитками на 13,1 млн гривень

Заступника КП “Київський метрополітен” підозрюють у закупівлі вагонів зі збитками на 13,1 млн гривень

У столиці правоохоронці повідомили про підозру у службовій недбалості одному із заступників КП “Київський метрополітен”. Посадовцю інкримінують нестягнення штрафних санкцій з двох підприємств з росії за порушення умов поставок вагонів для метрополітену в період 2012-2017 років. За даними прокуратури, сума збитків комунальному підприємству складає 13,1 млн гривень. 

Про це, як передає KВ йдеться в повідомленні пресслужби Київської міської прокуратури.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“За даними слідства, у період 2012-2017 років КП “Київський метрополітен”, використовуючи кошти, надані за кредитною угодою з Європейським банком реконструкції та розвитку, уклало договори з двома акціонерними товариствами рф щодо виробництва та поставки останніми вагонів для метрополітену”, – йдеться в повідомленні.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зазначається, що вказаними договорами передбачені штрафні санкції за порушення умов поставки вказаних вагонів. Водночас, за даними прокуратури, у період 2013-2014 років постачальники порушили умови договору та у визначені терміни не поставили вагони на адресу КП “Київський метрополітен”.

“Однак підозрюваний, через неналежне виконання службових обов’язків, погодив платіжні доручення на оплату вагонів у повному обсязі без вирахування суми штрафу, чим заподіяв комунальному підприємству збитки в розмірі 13,1 млн гривень”, – інформували правоохоронці.

Прокурорами Подільської окружної прокуратури міста Києва повідомлено про підозру одному із заступників КП “Київський метрополітен” у службовій недбалості, що спричинила тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України). На даний час вирішується питання про обрання підозрюваному запобіжного заходу.

Зазначимо, посаду начальника КП “Київський метрополітен” з липня 2014 року посідає Віктор Брагінський.  Дане підприємство підпорядковане Департаменту транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації (КМДА), яким з вересня 2021 року керує Руслан Кандибор

Нагадаємо, у квітні 2017 року Вищий господарський суд України ухвалив рішення, яким зобов’язав стягнути з “Київського метрополітену” майже 2 млрд гривень виплатити ТОВ “Укррослізинг” за постачання 100 вагонів за процедурою лізингу та супутні умови лізингової угоди. Слід зазначити, що договір з “Укррослізингом” на постачання вагонів метрополітену було прописано таким чином, що за вагони довелося в результаті суттєво переплачувати з урахуванням прив’язки цін до долара, інфляції та ін.

Читайте: Київський метрополітен вирив собі могилу вартістю 2 млрд гривень

Також, як інформувала KВ, правоохоронці проводили розслідування кримінального провадження за фактом зловживання службовим становищем посадовцями КП “Київський метрополітен”, а також службової недбалості з їхнього боку. Правоохоронці шукають винних у виникненні мільярдного боргу за отримані за умов лізингу столичною підземкою 100 вагонів метро перед ТОВ “Австро-Угорська Лізингова Компанія”. У рамках кримінального провадження було вручено підозру головному бухгалтеру КП “Київський метрополітен”.

Читайте: Суд заборонив КП “Київський метрополітен” виплачувати мільярдний борг “Австро-Угорській Лізинговій Компанії”

Згодом, після повномасштабного вторгнення рф, міськрада прийняла від Варшави до комунальної власності громади Києва 60 вагонів метро, які столиця Польщі вивела з експлуатації. Їх будуть використовувати в якості “донорів” – як джерело запчастин для ремонту наявних у КП “Київський метрополітен” вагонів. Справа в тому, що для ремонту рухомого складу столичної підземки завжди використовувались комплектуючі та запчастини виробництва рф та білорусі.

Читайте: Рухомий склад столичного метрополітену відремонтують за рахунок 60 вагонів від Варшави

Слід зазначити, що у грудні 2023 року у метрополітену виникла ще одна проблема. 8 грудня, було зупинено рух поїздів метро на ділянці між станціями “Теремки” – “Деміївська” з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи на підтопленій ділянці метро можуть тривати до 6 місяців. 

Читайте: Київрада створила Тимчасову контрольну комісію, яка вивчатиме аварію на Оболонсько-Теремківській лінії метро

Фото: Київський метрополітен

КиївВлада

Автор:
Олександр Попов
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Київ виділив 10 млн гривень громадам області (на що пішли гроші)
Київ виділив 10 млн гривень громадам області (на що пішли гроші)
16:00 Цьогоріч дві громади Київщини – Козинська селищна та Феодосіївська сільська – вчергове отримали зі столичного бюджету по 5 млн гривень в якості компенсації…
Справи насущні: скільки та на що у червні 2024-го витрачало Рокитне
Справи насущні: скільки та на що у червні 2024-го витрачало Рокитне
09:00 Протягом червня 2024 року Рокитне Білоцерківського району Київщини здійснило публічних закупівель на 2,33 млн гривень. Найбільшою покупкою селища став модульний будинок, де цілодобово…
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
Нацполіція хоче припинити “бездозвільну” житлову забудову “КСМ-Груп” на столичному Академмістечку
09:00 Правоохоронці розслідують факти порушень законодавства при будівництві житлових будинків на більш ніж 6,9 га землі столичного Академмістечка. Мова йде про забудову на земельних…
Banner
QlU7mDx4