3 вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро

Володимир Омелян
Володимир Омелян

Міністр інфраструктури України

Україна – особлива і унікальна, і авіаційний ринок абсолютно відрізняється від усіх. Навіть прямі посилання на Документ Єрокомісії мають у нас бути “прикрашеними” і домальованими, щоб не дай Бог не зіпсували нам неповторний ринок авіаперевезень. Там де в ЄС 100 км – це відстань, яку фактично може подолати пасажир, а у нас 100 км – це не для пасажирів, а для безпілотників, якщо йдеться про загрозу конкуренції!

Є хороша новина: насправді комерційна складова для заходу авіакомпанії Ryanair вирішена, і дуже давно. А саме, якщо відкинути фантасмагорію із безкоштовними готелями і землею, то найгостріше комерційне питання у підписанні контракту із аеропортом Бориспіль є застосування знижки на новий рейс до Стенстеда (Лондон). 

Аеропорт Бориспіль у всіх публікаціях та інтерв’ю посилався на 100 км зону. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Мабуть не всі зрозуміли що це, тому варто пояснити. В Керівництві Єврокомісії по наданню державної допомоги аеропортам та авіакомпаніям 2014/С 99/03 у пункті (12) вказано, що зоною охоплення одного аеропорта є 100 км, або 60 хв в дорозі машиною, автобусом, потягом. Тобто, доцільно надавати знижки на аеропорти, які знаходяться в 60 хв або в 100 км відстані, тому що для пасажира все те, що виходить за рамки 100 км і 60 хв – це вже зона іншого аеропорту. Чудова ініціатива впровадити документ ЄС в українські реалії, от тільки одна ремарка – у своєму Положенні про застосування знижок, що було затверджено в Травні 2017, аеропорт свідомо, щоб не надавати знижку конкретній авіакомпанії, “розбавляє” норми інструкції, і пише, що 100 км зона – це ортодромічна відстань. 

Тобто відстань по прямій на карті! 

Відчуйте різницю – відстань між АП Стенстед і АП Гетвік складає по прямій на карті менше 100 км, але пасажиру, щоб доїхати між 2 аеропортами фактично знадобиться 1 год 10 хв (при помірному трафіку) і 111 км! 

Тобто зараз, керуючись рекомендаційними! нормами ЄС, на які аеропорт і посилається, знижка може застосовуватись на цей напрямок включно із 3 іншими, на які починає вильоти компанія. 

Проте ні, комерційна складова недостатня, оскільки потрібно придумати ще мільйони причин чому Ryanair не може вилітати із Борисполя. Як наприклад, “неможливість обслуговувати одночасно трансферні рейси і лоу-кост рейси”, “неможливість відкрити термінал Б чи F”, “неможливість надання стоянок”. 

Їх може бути ще мільйон, але вони точно не стосуються економіки аеропорту.

Просто для чого конкурувати і змагатися шляхом кращих сервісів, вищого рівня комфорту, дешевших цін, якщо можна просто закрити головні повітряні ворота країни.

А українець – нікуди не подінеться, заплатить 500 дол за квиток!

А з вересня 4 напрямки в Європу могли б коштувати 30-40 євро і з 2018 року таких авіасполучень з Києвом лише мали б бути десятки!

Володимир Омелян, міністр інфраструктури України

Джерело

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
14:00 Телефонія та зв’язок стали однією з цілей під час нападу росіян одразу після вторгнення їх на Київщину. Оператори зв’язку області постали перед необхідністю…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
10:00 У вересні бориспільські замовники провели через Prozorro договорів загальною ціною 19,63 млн гривень. Найдорожчим вкладенням міста стало продовження реконструкції амбулаторії в селі Рогозів,…
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Banner
QlU7mDx4