Передвиборчі перегони – найкращий спосіб дізнатися про сутність того чи іншого з кандидатів.
Сьогоднішній герой – народний депутат Віталій Купрій. Скромно називає себе “майбутнім Президентом”.
Так ось, цей “майбутній Президент” виступив проти громади міста Києва в суді.
За його ж словами, пан Купрій супроводжує справу за позовом приватного підприємства “Індивідуал” (ЄДРПОУ: 3369193) до Київради щодо скасування Правил розміщення рекламних засобів у Києві.
Рішення, про яке йде мова, прийняте у квітні 2017 року 85 депутатами із 99 присутніх у залі засідань. Рішення, яке було підготовлено Управлінням з питань реклами КМДА спільно із активною громадськістю, представниками рекламного бізнесу (Асоціацією операторів зовнішньої реклами України, яка представляє інтереси близько 90% власників РЗ), депутатами Київради на вимогу киян.
Адже на момент прийняття Правил на сайті Київради вже було зареєстровано 70 електронних петицій щодо скорочення реклами в столиці, які були підтримані понад 70 тисячами киян. Дві з них набрали понад 10 тисяч голосів, мінімально необхідних для розгляду: щодо скорочення кількості зовнішньої реклами у всьому місті на 50% та щодо прибирання всієї зовнішньої реклами з історичного центру Києва.
Окрім того, серед цих 70 петицій дев`ять закликали прибрати всі рекламні засоби вздовж доріг, на розв’язках, над дорогами. Ще в дев`яти петиціях громада вимагала повністю очистити місто від зовнішньої реклами будь-яких типів. 19 петицій стосувалися значного скорочення зовнішньої реклами та врегулювання її розміщення, в тому числі, заборони розміщення реклами в історичному центрі Києва.
І тут виникає кілька питань до депутата.
Перше: у якості кого він “супроводжував цю судову справу” і чи не порушує цей “супровід” діюче законодавство?
Друге: чому депутат чхає на позицію громади міста Києва?
Третє: чому депутат робить заяву від “всіх операторів ринку реклами”? При тому, що позов, який він супроводжував, подано від однієї компанії, а оператори неодноразово публічно озвучували свою позицію і були здивовані бажанням поважного народного депутата повернути Київ рекламний у часи хаосу:
І четверте. Звісно, можна припустити, що борець із корупцією пан Купрій не знав, чиї інтереси він відстоює. Можна було б. Але є одне “але”.
Мова йде про Максима Чаленка, директора Асоціації зовнішньої реклами Києва (саме його батько і є засновником та директором того самого позивача – ПП “Індивідуал”), якого навесні 2018 року було затримано при спробі дати хабар начальнику Управління з питань реклами КМДА, аби його незаконні конструкції не демонтували.
Буквально за кілька місяців після цього, вже влітку 2018 року, пан Купрій у супроводі охорони та юриста ПП “Індивідуал” завітав до Управління з питань реклами. Прохання народного обранця було напрочуд дивне – не демонтувати рекламні конструкції Максима Чаленка, оскільки на них розміщена його передвиборча реклама.
Влітку. Передвиборча. Реклама. Тобто, за кілька місяців до старту передвиборчої кампанії.
Звісно, поважному пану ввічливо відмовили, незаконні білборди ПП “Індивідуал” демонтували. А, як результат, – судова справа проти громади міста Києва, яку супроводжує “майбутній Президент”.
Два роки тому Київ зробив вибір. І це місто без святкової рекламної нарізки.
Читайте: В Киеве утвердили новые требования к рекламным конструкциям и правила их демонтажа
Ірина Золотар, pr-фахівець