Як “Інтеррибфлот” модернізує виробництво консервів “Аквамарин”: від енергонезалежності до екології

Андрій Чуклін
Андрій Чуклін

Співвласник "Інтеррибфлот"

Промо

Останні два роки навчили український бізнес багатьом речам. Головне – вміти адаптуватися та знаходити можливості для розвитку в найскладніших умовах. Сьогодні хочу розповісти, як ми в “Інтеррибфлоті” змогли вижити під час блекаутів і перетворити кризу на можливість для модернізації виробництва консервів “Аквамарин”.

Коли росія почала масовані атаки на нашу енергосистему, ми зрозуміли – треба діяти швидко. Зупинка виробництва означала б не тільки збитки для компанії, але й перебої в постачанні продуктів харчування для споживачів. Адже “Інтеррибфлот” – це близько 28 мільйонів банок рибних консервів щорічно, що робить нас важливою частиною продовольчої безпеки країни.

Пишаюся тим, що наша компанія є лідером українського ринку рибної консервації. Ми забезпечуємо українців широким асортиментом продукції – понад 60 найменувань консервів. При цьому 90% всієї продукції – власного виробництва, що особливо важливо для збереження незалежності від імпорту в нинішніх складних умовах.

Екологія як конкурентна перевага в умовах війни

Консерви Аквамарин

Першим кроком у боротьбі з енергетичною кризою стало встановлення потужного генератора на 700 кВт. Це дозволило забезпечити безперебійну роботу навіть під час найтриваліших відключень. Але ми пішли далі. Замість того, щоб просто “латати дірки”, вирішили повністю переосмислити нашу енергетичну стратегію.

Так народився проєкт комплексної модернізації. Ми встановили сучасну систему очистки повітря в котельні, яка не тільки зменшує викиди на 99%, але й дозволяє використовувати різні види палива. Це зробило нас незалежними від дефіциту вугілля, який виник через бойові дії на Донбасі.

На виробництві впроваджено унікальну для вітчизняної харчової промисловості систему HACCP, сертифіковану за стандартом ISO 22000:2018. Це дозволяє нам випускати продукцію, яка відповідає найвищим міжнародним стандартам якості. До речі, за 2022-2023 роки ми збільшили виробництво з 1,5-2 до майже 3 мільйонів банок на місяць – так, в умовах війни.

Наступний крок – встановлення сонячної електростанції потужністю 100 кВт на даху виробничого комплексу. Це не просто данина екологічним трендам. В умовах постійної загрози енергетичній інфраструктурі, диверсифікація джерел енергії – це питання виживання бізнесу.

Часто чую питання: чи варто вкладати такі кошти в модернізацію під час війни? Моя відповідь – не просто варто, а життєво необхідно. По-перше, це забезпечує стабільність роботи підприємства та збереження робочих місць для наших 400 працівників. По-друге, дозволяє нам і далі забезпечувати українців якісними продуктами харчування. По-третє, готує нас до виходу на європейський ринок, де екологічні стандарти – це не просто вимога, а необхідна умова для роботи.

Ми в “Інтеррибфлоті” переконані: сильний український бізнес – це основа економічної безпеки країни. Тому продовжуємо працювати, інвестувати в розвиток виробництва, створювати нові робочі місця та платити податки. 

Коли ви купуєте наші консерви “Аквамарин”, ви підтримуєте компанію, яка думає про майбутнє – енергоефективне, екологічне та незалежне. І я впевнений – саме такі компанії будуть основою нової, сильної української економіки.

КиївВлада

 

Рекомендуємо до перегляду
Марні витрати: Нацполіція розслідує розкрадання бюджету Києва при розробці проєкту відновлення озера Синє
Марні витрати: Нацполіція розслідує розкрадання бюджету Києва при розробці проєкту відновлення озера Синє
09:00 Нещодавно ексзаступник гендиректора КП “Плесо” Дмитро Непочатов отримав підозру у розкраданні 134,4 тис. гривень зі столичного бюджету, які йому доведеться компенсувати у випадку…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачала Боярка
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачала Боярка
12:00 У вересні 2024 року розпорядники бюджетних коштів Боярки надзвичайно активно здійснювали публічні закупівлі, уклавши договорів на загальну суму 29,29 млн гривень. Майже половина…
“Київавтодор” віддасть 440 млн гривень за реконструкцію шляхопроводу на Дарниці своєму топовому підряднику
“Київавтодор” віддасть 440 млн гривень за реконструкцію шляхопроводу на Дарниці своєму топовому підряднику
09:00 Реконструкція столичного шляхопроводу біля станції метро “Дарниця” стартувала з угоди на суму майже 440 млн гривень. Підрядника КК “Київавтодор” шукала через відкритий аукціон,…
Banner
QlU7mDx4