Засоби залучення: у розпал пандемії Київщина побореться за зміцнення туристичного потоку

Засоби залучення: у розпал пандемії Київщина побореться за зміцнення туристичного потоку

Наприкінці 2020 року депутати Київської обласної ради затвердили програму розвитку туризму на Київщині. Вона діятиме протягом трьох років. Одна із основних проблем – відсутність єдиної стратегії та бачення розвитку туристичної галузі. Тому до 2023 року планується покращити туристичну привабливість територій, розвинути необхідну інфраструктуру та створити туристичний бренд області. 

Як стало відомо KV, 24 грудня депутати Київської обласної ради підтримали рішення №043-01-VІІІ “Про затвердження Програми розвитку туризму Київської області на 2021-2023 роки”. 

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Суть та фінансування

Згідно додатку, програма розрахована на три роки. Загальна сума фінансування становить 10,9 млн гривень. На поточний рік передбачено 4 млн, на наступні два роки – по 3,4 млн гривень. Джерело фінансування єдине – обласний бюджет. 

Зазначається, що сфера туризму зазнає збитків глобального масштабу внаслідок запровадження заходів для подолання пандемії коронавірусу та невизначеності подальшого розвитку ситуації – 96% туристичних дестинацій у всьому світі зазнали обмежень.

Значних втрат зазнав і внутрішній туризм. В цілому, втрати туристичної галузі в Україні оцінюються у понад 1,5 млрд доларів США. При цьому, внутрішній туризм та можливість залучення туристів із сусідніх держав, зокрема Республіки Молдова, сприятиме відродженню та збереженню галузі.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

На заваді залученню споживачів може стати також бажання надавачів туристичних послуг компенсувати втрати частини сезону за рахунок підвищення цін, зменшення якості сервісу та витрат на облаштування об’єктів відпочинку. Утім вдалою така тактика може бути лише для бізнесів, які демонструватимуть високий рівень протиепідемічного захисту.

З урахуванням зазначених ризиків та очікуваних уподобань туристів має будуватися й підтримка розвитку туризму як на центральному, так і на місцевому рівнях щодо розвитку внутрішнього туризму, який би не лише дозволив перезапустити цю галузь і зменшити негативні наслідки коронакризи, але й створив основу для підвищення конкурентоспроможності України як туристичної держави.

Розвивати туризм на Київщині можна втіленням турів вихідного дня та ділового туризму. Також є потенціал в області природних і культурних ресурсів (наприклад, гастротуризм, сільський туризм, медичні заклади/центри оздоровлення). Однак через відсутність ефективного управління галуззю, неправильне статистичне охоплення та неконкурентність на міжнародному ринку її розвиток суттєво гальмувався.

Сильні та слабкі сторони

Сильними сторонами для розвитку туризму на Київщині є розміщення на перехресті міжнародних транспортних сполучень, транспортна доступність і транспортна інфраструктура, унікальні туристичні об’єкти, природні багатства (водойми, зелені масиви, достатньо розвинена туристична інфраструктура (готелі і хостели, ресторани, музеї), цінова доступність і різноманітність пропозицій для різних категорій туристів, розвиток унікальних гастрономічних об’єктів в області, ресурси для розвитку медичного туризму. 

Ще Київщина має розгалужену мережу навчальних закладів з підготовки кадрів для туризму, високу частку економічно активного населення, високий національно-патріотичний потенціал, велику кількість об’єктів історико-культурної спадщини.

При цьому кількість слабких сторін перевищує сильні. Йдеться про непривабливий вигляд багатьох архітектурних споруд, потенціал водойм регіону, малих річок і ставків не використовується, туристичні послуги є одноманітними, атракції, розваги, які б приваблювали туристів, вузько спрямовані. Недостатня промоція регіону, туристично привабливих заходів протягом року, зокрема через мережу Інтернет. Також – не розвинена велосипедна інфраструктура, недостатня координація дій обласної і міських інституцій у розвитку туристичної сфери, недостатня співпраця туристичного бізнесу з місцевою владою. 

Відсутня єдина стратегія, бачення розвитку туристичної галузі, немає візуальної ідентифікації та брендування області, недостатня кількість та якість путівників, (зокрема іншомовних), карт з інформацією про туристичні об’єкти. В музеях нестача інтерактивних і інноваційних експозицій з використанням цифрових технологій. 

Туристичні об’єкти мають неналежний стан облаштування (відсутність громадських вбиралень, вказівників), також недостатньо супутніх послуг, відсутні якісні місця продажу сувенірів. 

На Київщині недостатня адаптованість професійної освіти в туризмі до потреб ринку, відтік працівників туристичної сфери та низька якість обслуговування. Майже повністю відсутня пара- інфраструктура (для маломобільних груп населення). Низька адаптованість туристичних об’єктів і продуктів для іноземного споживача, нестача фахових екскурсоводів.

Заходи

Так, планується створення туристичного бренду Київської області: розробка слогану, айдентики для туристичних об’єктів регіону, брендбуку. Туристичний потенціал просуватимуть шляхом проведення PR заходів. Мають займатися й інфраструктурою, серед заходів – облаштування місць для паркування, проведення інвентаризації об’єктів туристично-рекреаційного значення, встановлення інформаційних стендів для розповсюдження рекламно-інформаційної поліграфічної друкованої продукції. 

Шляхом проведення соціологічних досліджень туристичних потоків буде розроблено маркетингову програму розвитку туризму в Київській області. 

Як зазначила у коментарі KV начальниця управління туризму КОДА Анна Куценко, план заходів програми був складений із урахуванням обмежень через пандемію коронавірусу.

Засоби залучення: у розпал пандемії Київщина побореться за зміцнення туристичного потоку“Програма розвитку туризму Київської області впроваджується на період 2021-2023 роки. Усього витрат на виконання Програми – 10,9 млн гривень. Туризм Київщини має високий потенціал розвитку в таких продуктах, як тури вихідного дня та діловий туризм, а також в області природних і культурних ресурсів (наприклад, гастротуризм, сільський туризм, медичні заклади/центри оздоровлення). Програма скерована на забезпечення ефективного розвитку індустрії гостинності, покращення якості туристичних послуг та туристичної інфраструктури, створення унікальної туристичної пропозиції, покращення умов життя як мешканців регіону, так і гостей, туристів, створення конкурентоспроможного на всеукраїнському та міжнародному ринках туристичного продукту. План заходів реалізації Програми адаптований до умов пандемії. Основні зусилля спрямовані на діджиталізацію та створеня цифрових рішень задля популяризації внутрішнього туризму. Програмою передбачено просування усіх розміщених на території області об’єктів історико-культурного та природного значення. Реалізація заходів у рамках Програми забезпечить популяризацію Київщини як туристичної дестинації (для пізнавального, активного, сільського, екологічного, медичного туризму) та території, безпечної для подорожей”, – каже вона. 

Нагадаємо, як раніше писала KV, у Національному музеї “Київська картинна галерея” запрацював новий Туристично-інформаційний центр. Це друга локація в Києві, де туристи можуть отримати інформацію про навігацію, проживання, харчування, цікаві місця і туристичні маршрути столиці.

Читайте: В здании КГГА открыли туристско-информационный центр

КиевVласть

Автор:
Виктория Билоус
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
12:00 Військові дії у багатьох регіонах країни змусили фермерів шукати більш безпечні місця для ведення бізнесу. Аграрні підприємства, що релокуються, стають прикладом адаптації в…
“Маневр на 3 млрд”: Київрада погодила збільшення статутного капіталу “Спецжитлофонду”
“Маневр на 3 млрд”: Київрада погодила збільшення статутного капіталу “Спецжитлофонду”
09:00 Столична міськрада вирішила поповнити статутний капітал КП “Спецжитлофонд” на 3 млрд гривень за рахунок бюджету Києва. Ці гроші мають піти на формування т.зв.…
Banner
QlU7mDx4