Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

1-5 лютого, в Мистецькому Арсеналі відбулась одна з найголовніших фешн-подій сезону – Ukrainian Fashion Week FW 20-21. Впродовж п’яти днів, на подіумі можна було побачити колекції сезону осінь-зима 2020/2021 від провідних українських дизайнерів та молодих представників модної індустрії. Цього разу серію показів об’єднала спільна тема – культура свідомого споживання. Про те, що носити у новому сезоні аби не зашкодити довкіллю, читайте в ексклюзивному репортажі від KV.

Культуру “свідомого споживання” (англ. sustainable consumption) пов’язують з економним використанням природних ресурсів. Поступово, ця ідея захоплює також західний модний ринок. Все більше і більше дизайнерів відмовляються від використання натурального хутра і матеріалів, які важко переробляти. Наприклад, дизайнери модного одягу Стелла Маккартні та Вів’єн Вествуд виступають за екологічне та безвідходне виробництво. Одяг цих дизайнерів можна побачити на багатьох зірках Голівуду – Хоакіні Феніксі, Тейлор Свіфт, Біллі Айліш та інших.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Підтримуючи ідею свідомого споживання, українські модельєри продемонстрували свої нові колекції під час показів Ukrainian Fashion Week FW 20-21. Найпопулярнішим матеріалом для створення одягу стала еко-шкіра, яку можна було побачити серед колекції молодих дизайнерів Fashion Accelerator Show, а також Elena Burenina, Gudu, A/Raise,Vorozhbyt&Zemskova,Chuprina, Motrya, Panove, Iron Thread та інших.

День 1. Палітра кольорів від Gudu

Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

Україно-грузинський бренд Gudu додав яскравих відтінків першому дню українського тижня моди. Дизайнер бренду Лаша Мдінарадзе поєднав елементи високої моди та бунтарський стиль сучасного андеграунду. Головним мотивом колекції став контраст між діловим та вуличним стилем. На моделях можна було побачити жовті, помаранчеві та рожеві сукні у поєднанні з темними піджаками офісного стилю. Також у колекції було продемонстровано техніку петчворк (ред. поєднання клаптиків різних тканин), плісе, складні плетіння зі штучної шкіри, геометричні візерунки, шовкові аплікації та сміливі підбори декоровані різнокольоровим пір’ям.

День 2. Квіткова вишуканість від Vorozhbyt&Zemskova

Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

Дизайнерський дует Vorozhbyt&Zemskova представив колекцію осінь-зима, враховуючи актуальні матеріали, такі як еко-шкіра різних видів – від тонкої і класичної плащової до цупкої, вовна-твід, вовна з акрилом, вовна-віскоза та легкий шовк. Теплі пальто та куртки не втрачають своєї елегантності та вишуканості завдяки квітковому принту, який виділяє колекцію серед інших. Холодні відтінки сірого, темно-синього та бузкового відображають кольори, які характерні для життя у великому місті. До того ж, образи вдало контрастують з грубими аксесуарами – кільцями, карабінами та ланцюгами.

День 3. У ритмі кабаре з Lallier

Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

Нова колекція українського бренду Lallier присвячена бурлеску та паризькому кабаре “Мулен Руж”. Саме тому, дизайнери зробили акцент на легкість та невимушеність образів, які перегукуються з тендітними танцівницями легендарного шоу. Більшу частину колекції складають ніжні оксамитові та атласні сукні, які сміливо поєднують з пір’ям, стразами, штучним камінням та невагомою японською сіткою. Колекція створена спеціально для святковий подій та вечірок. Для цього, дизайнери бренду підкреслили фігуру цікавими акцентами та декором, який можна побачити у формі кришталевих масок та бахроми з блискітками.

День 4. Еко-лук на кожен день від Motrya

Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

Український бренд Motrya розробив лінійку жіночого одягу з еко-шкіри, який можна носити як у повсякденному житті, так і в офісі. Міді- та максі-сукні з акцентом на талії, брючні костюми та спідниці з різних матеріалів можна комбінувати одне з одним та додавати яскраві аксесуари залежно від події. Завдяки зручній формі та легкості матеріалу, вбрання від Motrya підкреслює фігуру та дозволяє відчувати комфорт навіть в умовах робочої атмосфери.

День 5. Відчуття природності від Panove

Свідома мода – новий тренд, який підкорив UFW 20-21

Нове ім’я українського тижня моди – бренд Panove. У своїй колекції дизайнерка Ірина Лук’янова підкреслює важливість свідомого споживання задля збереження екології нашої планети. У колекції Panove використані натуральні тканини монохромних кольорів – екологічні та комфортні льон, бавовна, тесел. Асиметрія в обробці тканини виділяє техніку ручної роботи та природність форм.

Фото: UFW

КиевVласть

Автор:
Наталья Гринченко
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Гучна справа: забудовницю Молчанову та екснардепа Іванющенко можуть покарати за привласнення земель ринку “Столичний”
Гучна справа: забудовницю Молчанову та екснардепа Іванющенко можуть покарати за привласнення земель ринку “Столичний”
09:00 НАБУ і САП розслідують можливі оборудки із земельними ділянками загальною площею 18 га під київським ринком “Столичний” (Софіївська Борщагівка). Насамперед ця справа цікава…
Приватизаційна оборудка: Нацполіція розслідує можливе шахрайство з боку депутатки Київради
Приватизаційна оборудка: Нацполіція розслідує можливе шахрайство з боку депутатки Київради
09:00 Столичні правоохоронці продовжують вивчають факти можливих порушень законодавства при здійсненні приватизації комунальної будівлі на просп. Академіка Глушкова, 1, літ. 65. Наразі у Нацполіції…
На реконструкцію дамб мулових полів БСА витратять додаткові 147 млн гривень
На реконструкцію дамб мулових полів БСА витратять додаткові 147 млн гривень
09:00 Столичне комунальне підприємство “Київбудреконструкція” на 147 млн гривень замовило додаткових робіт з реконструкції дамб мулових полів Бортницької станції аерації (БСА), де висушують осад…
Banner
QlU7mDx4