Галерея “Portal 11” представляє виставку Максима Мазура “Транслітерація”. Виставка повинна була розпочатись 25 лютого, але через війну цього не сталось. Для нас символічно знову відкрити двері галереї саме з Максимом Мазуром. Це наче продовжити читати книгу з тієї сторінки, на якій зупинився пів року назад.
Про це KВ стало відомо з прес-релізу організаторів виставки.
За словами організаторів виставка проходитиме 3-25 веренся 2002 в галереї “Portal 11” за адресою м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 11.
“Проект базується на трансформації візуальних образів, символів, знаків, предметів у абстрактну чуттєву форму поза традиційного світоглядного сприйняття. Автор свідомо відмовився від класичних живописних матеріалів на користь експерименту з об’єктами, намагаючись використати їх власний потенціал. Шляхом очищення реді-мейду кольором від зайвої інформативності, мистець досягає візуальної виразності, віддаляється від продукування ілюзорної реальності, репрезентуючи твори як елементи цієї реальності.
Віддаляючись від картинності як зображення, автор заглиблюється в текстуру, фактуру, колір, форму та пластику предмету, позбавляє речі конкретного зображення аж до повної втрати початкової предметності. Метод транслітерації передає текст з однієї графічної системи засобами іншої графічної системи. Метод став основою стандарту для перекладу нелатинських систем письма на латиницю із збереженням буквеного образу слів”, – йдеться у прес-релізі.
Довідка KВ:
Максим Мазур народився 25.03.1990 р. в Решетилівці, Полтавська область, Україна. Навчався в Державній художній середній школі ім. Т.Г.Шевченка, Київ.(2005-2008) та в Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури, спеціальність “Станковий живопис” (2008-2014). В 2020 році він став співорганізатором арт-простору “інститут автоматики” в будівлі ДНВК КІА, Київ.
Максим – учасник багатьох виставок, роботи автора знаходятся в Музеї сучасного українського мистецтва, м. Луцьк; Черкаському художньому музеї; Національному музеї Прикарпаття, м. Івано-Франківськ; в приватних колекціях.