Благодійність як норма сучасності

Олена Гриб
Олена Гриб

менеджер "І.Б.К. Девелопмент"

Благодійність в наш час вже стала нормою прояву гуманності та людяності. І одним з найсильніших та потужніших особливостей людини – є бажання допомагати іншим та ділитися своїми благами. У цивілізованих країнах пожертви  – це норма життя. Люди вважають абсолютно природним 10% свого часу або доходу спрямувати на суспільно добрі справи, наприклад, на допомогу або підтримку перспективних проектів.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Компанії, оцінивши свої можливості, можуть займатися благодійністю, незалежно від сфери своєї діяльності, та витрачаючи не кошти, а ресурс. 

Надавати безкоштовні консультації, майстер-класи, послуги оренди приміщень чи обладнання, навчати молодих спеціалістів та ділитися позитивними кейсами – все це допомога.

Благодійність може відігравати важливу роль в бізнесі з багатьох причин.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Перш за все, підтримка благодійних організацій може допомогти бізнесу залучати нових клієнтів та зберігати існуючих. 

Багато споживачів віддають перевагу тим компаніям, які показують свою соціальну відповідальність та допомагають громаді. Крім того, акції благодійності можуть збільшити відомість бренду та зміцнити його репутацію.

Друге, підтримка благодійних організацій може покращити стосунки зі співробітниками та залучити нових талантів. Багато людей хочуть працювати в компаніях, які дійсно допомагають громаді та показують соціальну відповідальність.

Третє, підтримка благодійних організацій може допомогти бізнесу створити позитивне вплив на оточуюче середовище та зменшити його вплив на довкілля. Бізнес може підтримувати проекти з екології, збереження природи та зменшення викидів в атмосферу, що допоможе не лише залучити клієнтів, але й покращити якість життя людей та довкілля в цілому.

Крім того, підтримка благодійних організацій може створити можливість для бізнесу долучитися до розвитку спільноти та впливати на соціальні проблеми, що є важливим для багатьох людей. 

Ваша компанія може долучитися до вирішення глобальних проблем місцевої громади чи суспільства в цілому, привернувши увагу ЗМІ, що пришвидшить поширенню інформації та залученню інших партнерів. 

Таким чином це збільшить шанси на швидше вирішення питання, підвищить віру в компанію та її суспільно відповідальну позицію.

У цілому, благодійність може відігравати важливу роль в успіху бізнесу, допомогти залучити та зберегти талановитих та мотивованих співробітників, які бажають працювати для компанії з сильними цінностями та метою. Ідея допомогти повинна бути чесною та інтегрованою частиною діяльності компанії.

Якщо ваша ідея має кінцеву мету та правильну стратегію – благодійність може бути вигідною для бізнесу, спільноти та глобальної економіки в цілому.

Олена Гриб – менеджер ТОВ “І.Б.К. Девелопмент”

КиївВлада

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
09:00 Столична влада ухвалила бюджет Києва на 2025 рік та внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку (ПЕСР) в частині видатків на наступний…
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
09:00 Перший день зими в столиці ознаменувався запуском руху легкових авто одним з найвідоміших довгобудів столиці – Подільським мостовим переходом, який зʼєднав Поділ та…
Banner
QlU7mDx4