Невже українцям менше хочеться жити, ніж європейцям?

Станіслав Гвоздіков
Станіслав Гвоздіков

Голова ГО "Розвиток інфраструктури"

Щоб підтримати високій градус дискусіі навколо лібералізації ринку пасажирських перевезень – розповім про інформаційну систему “Реєстр пасажирських маршрутів України”. Створення якої, без перебільшення є соціально значущим та антікорупційним проектом прямої дії, що помітно поліпшить якість життя в Україні. Проект не вимагає витрат з бюджету. Він може бути реалізований на кошти інвесторів. На відміну від вітчизняних практик, проектом передбачається використання сучасної методології математичного транспортного моделювання, що забезпечує об’єктивний, комплексний та випереджувальний підхід до планування та вирішення проблем транспортної галузі країни.

Саме, запуск інформаційної системи “Реєстр пасажирських маршрутів України” в комплексі із впровадженням змін правових актів Мінінфраструктури з метою лібералізації та дерегуляції ринку регулярних автобусних перевезень значно прискорить появу на дорогах легальних перевізників, які хочуть працювати в правовому полі.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Передумови реформування фінансово-правових взаємовідносин між перевізником, державою і пасажиром – чистої води економіка. З одного боку: колосальні втрати перевізників, спричинені антиконкурентною практикою більшості суб’єктів ринку. Бо діюча система допуску до ринку регулярних пасажирських перевезень базується на суб’єктивних експертних рішеннях.

З іншої сторони: імовірне зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод у наслідок успішної реалізації ідеї сприятиме зниженню витрат на лікування та реабілітацію постраждалих, втрат робочої сили, витрат на негайне реагування на ДТП, витрат на експлуатацію автопарку, збитків у наслідок пошкодження транспортних засобів, вантажів та майна, а також операційних витрат.

Отже, близько трьох років тому вже було опрацовано проект створення реєстру пасажирських маршрутів України. Основна мета – отримання впливу на ринок пасажирських перевезень автомобільним транспортом, шляхом:

  • Впорядкування маршрутної мережі на міжнародному рівні, країни, областей та міст;

  • Створення можливостей для аналізу та розвитку маршрутної мережі;

  • Прогнозування розвитку ринку пасажирських перевезень.

    Основні ідеї створення реєстру маршрутів:

  • Контроль за термінами дії дозвільних документів перевізників (дозволи, угоди, сертифікати, страхування);

  • Самоконтроль перевізників (штрафи, участь у  конкурсах, стан та склад рухомого складу);

  • Облік маршрутів (маршрутна мережа);

  • Забезпечення доступу до публічної інформації для пасажирів та всіх зацікавлених;

  • Автоматизації роботи організаторів/замовників перевезень.

    Кроки, необхідні для створення реєстру:

  • Наповнення бази даних з наявних сьогодні джерел:

  • Реєстр міжнародних маршрутів (база даних ДП “Автоінформ”/Протоколи Комісії Мінінфраструктури);

  • Реєстр міжобласних маршрутів (база даних “Укртрансбезпеки”);

  • Реєстр приміських та міських маршрутів (база даних організаторів перевезень на містах);

  • Зміна Наказів №305 та №75 (відповідні проекти змін напрацьовано УДП “Укрінтеравтосервіс” разом з Міністерством інфраструктури);

  • Укладання угод з перевізниками;

  • Інформаційна Кампанія серед користувачів послуг пасажирського транспорту.

Створення цього реєстру маршрутів стало можливим до швидкої реалізації після проведення величезної роботи з визначення діючих гравців у кожному сегменті, аналізу відповідного державного регулювання, неформального спілкування із свідомими учасниками рінку, опрацюванню кращих світових практик. Тому  всі ті, хто пояснює чи виправдовує відтермінування реформ галузі – не бажає, щоб ринок пасажирських перевезень став білим.

Станіслав Гвоздіков, Голова ГО “Розвиток інфраструктури”

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам'ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам’ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
09:00 Столичні депутати погодили поновлення договору оренди земельної ділянки на вул. Старонаводницькій, 2-А, завдяки чому ТОВ “ЖК Старонаводницький” зможе будувати там 24-поверховий будинок з…
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
09:00 Столична міськрада затвердила цільову програму забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2025-2027 роки. На її реалізацію передбачено більш ніж вдвічі…
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Banner
QlU7mDx4