«Я очень рада» або «helsi care» по-українські

Олег Джолос
Олег Джолос

журналіст

Думаю більшість з нас не дуже любить ходити по лікарях. Чекаємо до останнього, сподіваємось що «само пройде»  тощо. Водночас технічний огляд автомобіля проводимо щороку… І, ніде правди діти, я  власне теж обходжу поліклініки подалі. Але маючи з дитинства певну хворобу, змушений слідкувати за власним здоров’ям , компенсуючи її прояви регулярними фізичними навантаженнями. В останні роки був в лікарнях виключно щоб зробити щеплення від COVID-19. Але минулий місяць змушений був добряче походити по лікарням, різним лікарям і діагностичним центрам.

Причиною стало поновлення облікових документів у ТЦК, якому передує, принаймні у моєму випадку, проходження військово-лікарської комісії. Проходженню ВЛК потребую здачі певних аналізів та проходження діагностики. Спочатку звернувся до сімейного лікаря, добре що завчасно підписав декларацію, і власне більшість аналізів зробив у невеличкій амбулаторії сімейної медицини. І саме ці результати, виявили що моя хронічна хвороба, має певні вікові погіршення і  потребує додаткового обстеження. Знову ж таки сімейний лікар виписала направлення до двох спеціалістів і я вже самостійно через додаток Helsi (прийшлось терміново завантажити в смартфон), записався на прийом до лікарів у зручний для мене час.

Візит до першого лікаря вилився ще в три знову ж таки до нього, точніше до неї, бо це була жінка. На моє здивування, лікар призначила мені ціле комплексне обстеження, яке проводилось в три етапи, при цьому погодила зі мною дні і час моїх візитів до неї. І це важливо, бо на роботу теж треба ходити. В один з прийомів мене обвішали датчиками і видали такий собі «пульт управління» і змусили добу бути піддослідним, продовжуючи звичайний спосіб життя. Зізнаюсь, відчував себе як космонавт якого готують до польоту. Потім були інші обстеження, як на мій погляд, на сучасному обладнанні і звісно висновок і рекомендації лікаря. Ледь не забув! Всі ці діагностичні  процедури я отримав абсолютно безкоштовно у комунальній клініці свого району, як я потім дізнався, передбачених програмою державних гарантій медичного обслуговування населення.

Натхненний таким рівнем охорони здоров’я і поважним ставленням я зібрався до іншого спеціаліста. Змушений був пошукати бо в попередній клініці такого лікаря просто не було. Але додаток Helsi знову виручив. Знайшов необхідного фахівця знову ж таки в державній клініці і у своєму районі. І знову дуже приємна жінка-лікар, уважне ставлення, призначення певних діагностичних процедур, але їх проведення потребувало звернення вже до іншого закладу і лікаря з   функціональної діагностики. І ось візит до лікаря-діагноста змусив мене так би мовити «повернутися на землю» і пригадати власні неприємні спогади про походи до поліклініки.

Прийшовши в зазначений час до кабінету консультативно-діагностичного центру і звернувшись до лікаря зі словами: «Вітаю, я прийшов до Вас на діагностику»  почув голосну відповідь: «Я очень рада»… І це почули всі хто прийшов у той день на до неї на прийом. Що можу сказати, я промовчав, хоча звичайно відчув себе…Ну ви розумієте. Чекаючи своєї черги, був свідком що манера спілкування цієї лікарки з пацієнтами і навіть з медсестрею доволі специфічна, якщо не сказати зверхня і зневажлива… Коли власне я зайшов у кабінет, в очікуванні проведення двох діагностичних процедур (а саме стільки було зазначено у призначенні лікаря і до другої процедури я навіть купив відповідні ліки (про що мене попередила лікар яка дала направлення), мені зробили тільки один етап діагностики. Коли я нагадав про другий, у відповідь почув: «перший аналіз показав що у вас все в межах норми, тому другий не потрібно робити». На моє прохання його провести і апеляцію до призначення лікаря-спеціаліста, почув категоричну відмову це зробити. Сперечатись не було сенсу, в коридорі очікували інші пацієнти та і мені власне треба було поспішати по справах… Але як викладач-науковець розумів що чим більше результатів дослідження ти більше можливостей зробити правильні висновки. А в моєму випадку мова йде про стан здоров’я. Тому вирішив звернутись зі скаргою на дії лікаря-діагноста до Національної служби здоров’я України. Зробити це виявилось абсолютно не важко, власне у смартфоні на сайті НСЗУ за кілька хвилин заповнив відповідну форму. Відразу отримав на електронну пошту повідомлення щодо отримання мого звернення. Через деякий час отримав листа від НСЗУ з проханням уточнити певні деталі, тут знову допоміг Helsi, який зберігає всі результати прийомів у лікарів і результати досліджень. Прийшло ще кілька днів і мені зателефонували з того самого діагностичного центру, де тиждень тому мені відмовили у проведені діагностики.  В розмові керівник лікувального закладу запропонувала … знову прийти до їхнього центру і пройти діагностичну процедуру у якій мені власне було відмовлено. Наступного ранку, я знову був біля кабінету того самого лікаря-діагноста, яка і провела або точніше завершила призначену мені діагностику.

Увечері того ж дня я отримав листа на електронну пошту вже від директора діагностичного центру, де мене повідомили що «непорозуміння зі мною вирішене і  повне дослідження проведене»  і на останок мені було «запропоновано з будь яких проблемних медичних питань звертатись до завідувача філії консультативно-діагностичного  центру…»

Нехай на думку пані директора Центру діагностики ситуація зі мною була «непорозумінням», але ось щодо  майбутнього «звернення з проблемних медичних питань до керівництва філії…» ?!

То може, правильніше буде директору провести відповідну роботу зі своїми підлеглими щоб не виникало подібних «непорозумінь» і майбутніх «проблемних медичних питань».

Всім доброго здоров’я і… не бійтеся захищати свої права щодо державних медичних гарантій звернувшись за потреби до Національної служби здоров’я України.

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
14:00 Телефонія та зв’язок стали однією з цілей під час нападу росіян одразу після вторгнення їх на Київщину. Оператори зв’язку області постали перед необхідністю…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
10:00 У вересні бориспільські замовники провели через Prozorro договорів загальною ціною 19,63 млн гривень. Найдорожчим вкладенням міста стало продовження реконструкції амбулаторії в селі Рогозів,…
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Banner
QlU7mDx4