Яке значення мають обслуговування та сервіси при виборі постачальника електроенергії: поради для бізнесів

Михайло Мокренчук
Михайло Мокренчук

керівник Департаменту корпоративних продажів YASNO

Комунальні послуги та їх вирішення раніше викликали не лише позитивні емоції. Сьогодні, все таки, гравці на ринку електричної енергії більш сучасні у підходах до обслуговування та прагнуть створити максимально зручні умови, щоб клієнт обрав саме їх. Чому важливо звертати увагу при виборі постачальника електроенергії не лише на тариф, а й на обслуговування та сервіс? Юридичні клієнти контактують з постачальником, як мінімум, двічі на місяць. Перший раз – це коли вони подають звіти та їм проводять нарахування, і вдруге – при здійсненні оплати за спожиту електроенергію. Попри ключові питання, можуть виникати і додаткові, які також необхідно буде вирішувати.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Якщо для того, щоб, наприклад, скоригувати ліміти споживання чи передати показання, вам доведеться витратити півдня, змінити свої плани і поїхати в офіс до постачальника, то навряд чи ви будете задоволені такою співпрацею.

Постачальник має потурбуватись та створити стабільні та зручні онлайн-сервіси (Особистий кабінет, мобільний застосунок, онлайн ботів та ін.), які дозволять зберегти ваш час, а не витрачати його на візити в офіс постачальної компанії.

Як дізнатись про сервіси та якість обслуговування до моменту обрання нового постачальника?

Тут в пригоді стане рейтинг постачальників електроенергії, його складає аналітичний центр DiXi Group в рамках проекту USAID Прозорість Енергетичного Сектору. Він покликаний допомогти споживачам раціоналізувати вибір кращого постачальника, скорочуючи витрати часу і коштів, а також зменшить ризики при прийнятті рішення та в процесі подальшого отримання послуг.

Цей інструмент дозволяє проводити оцінювання компаній за багатьма параметрами й індикаторами, робити узагальнення та відстежувати прогрес. Регулярне оновлення Рейтингу електропостачальників допомагає споживачам розібратися, хто є хто на ринку та стимулює здорову конкуренцію серед компаній.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Також можна запитати у друзів, колег, які користуються послугами постачальника, який вас зацікавив.

Приклад з життя

Сергій є власником мережі кав’ярень. Довгий час, ще з моменту запуску бізнесу, користувався послугами одного постачальника електроенергії, тобто ніколи його не змінював. Щомісяця сама лише думка про комунікацію з постачальником викликала негатив, і одразу псувався настрій від чергової зустрічі. Сергій постійно задавався питанням, чому я маю це терпіти? Невже у цій сфері всі такі і альтернативи цьому немає та звернувся за консультацією до свого знайомого, який був клієнтом іншого постачальника. Знайомий розповів про те, що постачальника можна змінювати, хоч щомісяця і що сам він змінив аж трьох, допоки не знайшов того, хто дійсно задовільнив усі його диджитальні потреби та бажання щодо обслуговування. І Сергій, не вагаючись, вирішив зробити так само.

Він завітав в офіс на консультацію до нового постачальника, поставив запитання, які його цікавили і прийняв рішення перейти до нього. Процес пройшов швидко і майже не помітно, його супроводжував персональний менеджер постачальника. Після оформлення, Сергій отримав необхідні документи, йому показали, як користуватись усіма онлайн-сервісами, допомогли зареєструватись. Таким чином “комунальний кошмар” Сергія перетворився на зручну, просту і доступну комунікацію з новим постачальником.

Важливо пам’ятати

При виборі постачальника всі деталі мають значення, адже це відносини не на одну зустріч. Тож обов’язково дізнайтеся до укладення договору:

·       які є сервіси для комунікації з постачальником;

·       як швидко, ви зможете, за потреби, вирішити те чи інше питання;

·       чи матимете ви персонального менеджера і т. і.

Довідка KВ: YASNO – бренд, під яким працює група компаній з постачання електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надають послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій та інших областях України. Три компанії бренда YASNO тричі очолили рейтинг постачальників електроенергії, складений аналітичним центром DiXi Group в рамках проєкту USAID. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування.

КиївВлада

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4