Комунальні послуги та їх вирішення раніше викликали не лише позитивні емоції. Сьогодні, все таки, гравці на ринку електричної енергії більш сучасні у підходах до обслуговування та прагнуть створити максимально зручні умови, щоб клієнт обрав саме їх. Чому важливо звертати увагу при виборі постачальника електроенергії не лише на тариф, а й на обслуговування та сервіс? Юридичні клієнти контактують з постачальником, як мінімум, двічі на місяць. Перший раз – це коли вони подають звіти та їм проводять нарахування, і вдруге – при здійсненні оплати за спожиту електроенергію. Попри ключові питання, можуть виникати і додаткові, які також необхідно буде вирішувати.
Якщо для того, щоб, наприклад, скоригувати ліміти споживання чи передати показання, вам доведеться витратити півдня, змінити свої плани і поїхати в офіс до постачальника, то навряд чи ви будете задоволені такою співпрацею.
Постачальник має потурбуватись та створити стабільні та зручні онлайн-сервіси (Особистий кабінет, мобільний застосунок, онлайн ботів та ін.), які дозволять зберегти ваш час, а не витрачати його на візити в офіс постачальної компанії.
Як дізнатись про сервіси та якість обслуговування до моменту обрання нового постачальника?
Тут в пригоді стане рейтинг постачальників електроенергії, його складає аналітичний центр DiXi Group в рамках проекту USAID Прозорість Енергетичного Сектору. Він покликаний допомогти споживачам раціоналізувати вибір кращого постачальника, скорочуючи витрати часу і коштів, а також зменшить ризики при прийнятті рішення та в процесі подальшого отримання послуг.
Цей інструмент дозволяє проводити оцінювання компаній за багатьма параметрами й індикаторами, робити узагальнення та відстежувати прогрес. Регулярне оновлення Рейтингу електропостачальників допомагає споживачам розібратися, хто є хто на ринку та стимулює здорову конкуренцію серед компаній.
Також можна запитати у друзів, колег, які користуються послугами постачальника, який вас зацікавив.
Приклад з життя
Сергій є власником мережі кав’ярень. Довгий час, ще з моменту запуску бізнесу, користувався послугами одного постачальника електроенергії, тобто ніколи його не змінював. Щомісяця сама лише думка про комунікацію з постачальником викликала негатив, і одразу псувався настрій від чергової зустрічі. Сергій постійно задавався питанням, чому я маю це терпіти? Невже у цій сфері всі такі і альтернативи цьому немає та звернувся за консультацією до свого знайомого, який був клієнтом іншого постачальника. Знайомий розповів про те, що постачальника можна змінювати, хоч щомісяця і що сам він змінив аж трьох, допоки не знайшов того, хто дійсно задовільнив усі його диджитальні потреби та бажання щодо обслуговування. І Сергій, не вагаючись, вирішив зробити так само.
Він завітав в офіс на консультацію до нового постачальника, поставив запитання, які його цікавили і прийняв рішення перейти до нього. Процес пройшов швидко і майже не помітно, його супроводжував персональний менеджер постачальника. Після оформлення, Сергій отримав необхідні документи, йому показали, як користуватись усіма онлайн-сервісами, допомогли зареєструватись. Таким чином “комунальний кошмар” Сергія перетворився на зручну, просту і доступну комунікацію з новим постачальником.
Важливо пам’ятати
При виборі постачальника всі деталі мають значення, адже це відносини не на одну зустріч. Тож обов’язково дізнайтеся до укладення договору:
· які є сервіси для комунікації з постачальником;
· як швидко, ви зможете, за потреби, вирішити те чи інше питання;
· чи матимете ви персонального менеджера і т. і.
Довідка KВ: YASNO – бренд, під яким працює група компаній з постачання електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надають послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій та інших областях України. Три компанії бренда YASNO тричі очолили рейтинг постачальників електроенергії, складений аналітичним центром DiXi Group в рамках проєкту USAID. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування.