Єдина система диспетчеризації у Києві

Єдина система диспетчеризації у Києві

Столиця нарешті відходить від каламбуру, коли районні управляючі компанії у сфері ЖКГ контролюють систему, яка має контролювати їх. На останньому пленарному засіданні Київська міська рада прийняла рішення про створення єдиної диспетчерської системи у столиці, яке кардинально змінить комунікацію і координацію дій у сфері житлово-комунального господарства міста. А відтак – саму якість надання послуг у цій галузі.

Про це KV стало відомо з публікації сайту “Українські новини”.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 


Більше того, міський голова Віталій Кличко демонструє безпрецедентне явище – у зв’язку з цим рішенням з платіжок киян зникне сума за оплату диспетчеризації. Оплату Єдиної об’єднаної диспетчерської системи централізовано візьме на себе міська влада, що логічно і правильно. Розповідаємо детально, що було і що зміниться у системі диспетчерської служби Києва.

Як відомо, у кожному районі Києва працює окрема управляюча компанія, яка займається обслуговуванням житлових будинків. Йдеться про водопостачання та водовідведення, подачу тепла, освітлення, прибирання тощо. Раніше управляючі компанії укладали угоди з диспетчерською службою і платити їм за послуги комунікації з населенням.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

А тепер зверніть увагу: завдання диспетчерської служби – прийняти заявку від мешканця (перебої з водопостачанням, відсутність електроенергії тощо). Далі – передати заявку до управляючої компанії, яка має вирішити проблему і прозвітувати про це перед мешканцями через диспетчерську службу.

Коло замкнулося: управляюча компанія наймає диспетчерську службу, яка буде її контролювати. В цьому місці так і хочеться поставити смайлик, який заливається сміхом. Бо ніхто не буде “кусати руку, яка її годує”. Тому очевидно, що таке система просто не може працювати ефективно. Звідси й численні невдоволення мешканців столиці роботою у сфері ЖКГ, коли управляюча компанія і диспетчерська служба “питання закрили”, а у дворі, наприклад, місяцями продовжує стояти розрита каналізація.

Рішення про модернізацію систем диспетчеризації, яке прийняла Київрада, пропонує взагалі відійти від системи “районування” диспетчерських служб. Її зроблять єдиною. І це дуже правильно. Навіть з такої очевидної позиції, що міська система комунікацій не знає, де, наприклад, закінчується Шевченківський район і починається Подільський, правда? Коли трапляється аварія водогону в одному районі, то без води можуть залишитися будинки з різних районів. Труба не знає, де їй “правильно прориватися”, щоб районна управляюча компанія зі своєю ж районною диспетчерською службою змогли не облажатися і ефективно вирішити проблему.

Так само енергетичні компанії, які надають ресурси місту (ДТЕК, Київводоканал тощо), не прив’язані до районів міста. Вони працюють на ціле місто, на його систему, а не дробляться на райони. Тому й диспетчерська служба має бути єдина. Це дасть можливість створити ефективну систему комунікації та контролю у сфері ЖКГ. Зараз маємо ситуацію ніби в 10-ти різних чатах різні групи людей вирішують одну проблему. Чи може це бути ефективно? Ні. Або уявіть, якби потяги метро зупинялися на кожній межі нового району, щоб змінити водія. Будемо мати непотрібний хаос, дурну втрату часу і ресурсу. Що, власне, і спостерігалося до цього часу у сфері ЖКГ.

Депутат Київської міської ради, член постійної комісії з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Михайло Іщенко говорить, що дане рішення назрівало давно. “Ми нарешті змогли комплексно підійти до вирішення даного питання. Єдина диспетчерська система зможе забезпечити ефективну взаємодію між управляючими компаніями, відповідними службами та мешканцями столиці. Це значно покращить надання комунальних послуг”, – пояснив Іщенко.

Депутат також додав, що крім налагодження самої системи, будуть також модернізовані “червоні” кнопки в ліфтах міста: “Більше 70 % аварійних кнопок у ліфтах Києва вже давно не працюють. Вони зламалася і застаріли безповоротно. Тому рішення, яке прийняла Київрада, також передбачає модернізацію даної системи зв’язку. Але це не буде “реінкарнація” радянської кнопки, яка працювала через дроти. Система буде працювати з допомогою сучасних технологій – через GPS-модулі”.

Зауважимо, що модернізація міської диспетчерської ситеми відбуватиметься відповідно до Стратегії розвитку міста Києва та Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2021-2025 роки. Міська влада прогнозує, що реальні зміни у цій сфері кияни зможуть побачити і навіть протестувати вже зовсім скоро.

КиевVласть

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
Banner
QlU7mDx4