Компанії близькі до екс-керівника Київоблавтодору та нардепа-регіонала отримають 50 млн гривень на ремонт мостів через Трубіж

Компанії близькі до екс-керівника Київоблавтодору та нардепа-регіонала отримають 50 млн гривень на ремонт мостів через Трубіж

Департамент регіонального розвитку Київщини (ДРР КОВА) обрав підрядників для відновлення двох пошкоджених війною мостів через Трубіж. Капремонт першого мосту на автодорозі Перемога-Баришівка майже на 20 млн гривень довірили ПП “Автомагістраль”, яке належить екс-начальнику Служби автомобільних доріг у Київській області Миколі Скоростецькому (на колажі ліворуч). Другий міст – на автодорозі Залісся-Заворичі – за 31,5 млн гривень повинно відремонтувати броварське ТОВ “Мостобудівельний загін №112”, що має зв’язок з депутатом Верховної Ради VII скликання від Партії регіонів Володимиром Продивусом (на колажі праворуч). Попри те, що обидві компанії фігурують в кримінальних провадженнях і підозрюються в привласненні бюджетних коштів вони є улюбленими підрядниками Служби автомобільних доріг в Київській області, столичних дорожніх компаній та ДРР КОВА.

Як стало відомо KВ з оголошень електронної системи ProZorro, 12 вересня 2022 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної військової адміністрації (КОВА)* підписав два договори на проведення капремонту двох мостів через річку Трубіж. Загальна ціна договорів склала – 50,87 млн гривень.

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Перший договір (ціна – 19,37 млн гривень) укладено з ПП “Автомагістраль”** на проведення капремонту мосту через Трубіж на км 12+261 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О100112 Перемога-Баришівка. В поточному році роботи планують профінансувати на 9 млн гривень, в наступному – на решту 10,37 млн гривень.

Другий договір (ціна – 31,5 млн гривень) ДРР КОВА уклав з ТОВ “Мостобудівельний загін №112”*** на проведення капремонту мосту через Трубіж на км 20+842 автодороги О100607 Залісся-Заворичі. До кінця поточного року підряднику планують сплатити 19,26 млн гривень, протягом наступного року – решту 12,23 млн гривень.

Згідно з договорами, підрядники до кінця 2023 року повинні будуть виконати на обєктах підготовчі роботи, розібрати існуючі конструкції пошкоджених мостів, влаштувати опори нових мостів, їх прогонову будову та дорожнє полотно. 

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Обидві закупівлі ДРР КОВА уклало з підрядниками за спрощеною процедурою, яку обгрунтували розпорядженням Кабміну від 28 лютого 2022 року №169 про здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану.

Нагадаємо, що у разі подання у спрощеній процедурі закупівлі однієї пропозиції, ця закупівля одразу переходить на стадію розгляду пропозиції постачальника, а не відміняється, як у відкритих торгах. Для участі у кожній з двох описаних закупівлях пропозиції подали по одній компанії, з якими ДРР КОВА безперешкодно уклав договори.

Відмітимо, що 15 вересня ДРР КОВА оголосило намір підписати з ТОВ “Мостобудівельний загін №112” ще один договір – на проведення капремонту мосту через річку Буча на км 7+464 автодороги О101312 Ворзель-Забуччя через Рубежівку. Ціна договору складе 50,74 млн гривень. Закупівлю також проведено по спрощеній процедурі.

Згідно з даними аналітичної системи Youcontrol, ПП “Автомагістраль” зареєстровано в 2001 році в Києві. Зараз має реєстрацію в селі Синяк Вишгородського району. Статутний капітал – 14 млн гривень. Основний вид діяльності – будівництво доріг і автострад. Засновник, кінцевий бенефіціар і директор – Микола Скоростецький, який у 2005-2007 роках був начальником Служби автомобільних доріг у Київській області.

За даними Clarity Project, в результаті участі в публічних закупівлях ПП “Автомагістраль” уклало 676 договорів на 14,95 млрд гривень. Серед найбільших замовників – Служба автомобільних доріг у Київській області, ДРР КОВА, а також столичне КП “Київавтошляхміст” та районні Києва шляхово-експлуатаційні управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них.

Читайте: Дороги на мільйони: Київщина заплатить 200 млн гривень за ремонт доріг на Ходосівку і Федорівку

ПП “Автомагістраль” є фігурантом декількох кримінальних проваджень. Зокрема, ця компанія разом з КК “Київавтодор” та КП “ДЕУ” всіх районів столиці підозрюються (провадження №12017000000001327) у присвоєнні бюджетних коштів в особливо великих розмірах при нанесенні в столиці дорожньої розмітки.

ТОВ “Мостобудівельний загін №112 зареєстровано в 1998 році в Броварах. Статутний капітал – 538 тис. гривень. Основний вид діяльності – будівництво житлових і нежитлових будівель. Засновники – ТОВ “Меткон Плюс” та Олександра Порожнюк, кінцеві бенефіціари Вячеслав Бабіцький та Олександра Порожнюк. Директор – Сергій Порожнюк.

Станом на 2010 рік засновником цього ТОВ було ВАТ “Мостобуд”, головою наглядової ради якого був депутат Верховної Ради VII скликання від Партії регіонів Володимир Продивус. Його дружина – Світлана Продивус – була власником 21,5 % акцій ВАТ “Мостобуд”. У лютому 2017 року Госпсуд Києва відкрив провадження по банкрутству ВАТ “Мостобуд”. Справа була відкрита за заявою “Альфа-Банку”, борг ВАТ перед яким становив 74,61 млн гривень.

Також відомо, що у 2016 році Володимира Продивуса викрили у кураторстві незаконного видобутку бурштину у Сарненському районі Рівненської області, а у 2006-2018 році його було помічено у незаконному видобутку піску у Голосіївському районі Києва.

ТОВ “Мостобудівельний загін №112” також згадується в кримінальних провадженнях. Зокрема, в рамках провадження №12020120000000104 від 03.04.2020 року було встановлено, що вказане ТОВ було одним з тих підрядних організацій, з якими посадові особи ДП “Агентство місцевих автомобільних доріг” вступили у злочинну змову. Така змова мала на меті привласнення бюджетних коштів на проведенні ремонтів автодоріг на території Кіровоградської області у 2019-2020 роках.

ТОВ “Мостобудівельний загін №112” в результаті участі в публічних закупівлях уклало 88 договорів на 3,18 млрд гривень. Серед найбільших засновників – Служба автомобільних доріг в Київській області та КК “Київавтодор”.

Читайте: “Киевавтодор” капитально отремонтирует два столичных путепровода

Нагадаємо, що за даними КОВА, що під час бойових дій на Київщині було пошкоджено 49 мостів. Декілька з них була підірвана українськими військовими, аби перешкодити просуванню окупантської армії, ще частину підірвали окупанти вже при втечі з України. Відразу після деокупації Київщини почалися роботи з влаштування тимчасових переправ та відновлення мостів. Так, 10 червня було відновлено міст в селі Глібівка Вишгородського району, 16 серпня – міст через річку Здвиж у Макарові, 19 вересня – міст через річку Здвиж між селами Андріївка та Червона Гірка Бучанського району.

Департамент регіонального розвитку КОВА очолює Алла Бондар.

* Департамент регіонального розвитку Київської обласної військової адміністрації (код ЄДРПОУ: 21467647)

** ПП “Автомагістраль” (код ЄДРПОУ: 31481658)

*** ТОВ “Мостобудівельний загін №112” (код ЄДРПОУ: 22202218)

Фото: колаж KВ

КиївВлада

Автор:
Альона Момот
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об'єктів на приватизацію
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…
Banner
QlU7mDx4