Мобільна їжа для фронту має бути збалансованою та корисною, – засновник “Козацької страви” Тищенко

Мобільна їжа для фронту має бути збалансованою та корисною, - засновник “Козацької страви” Тищенко

Український бізнес для армії створює надійний тил. Від початку війни в столиці стартували безліч спрямованих на перемогу ініціатив. Одна з таких готова забезпечити збалансоване і здорове харчування воїнів на передовій. Співзасновник та виконавчий директор компанії “Козацька страва” розповів KВ, як виготовляється така мобільна та здорова їжа, а також як компанія планує включатися у роботу для передової. 

KВ: Що стало поштовхом для створення компанії?

Євген Тищенко: Ідея створення компанії назріла одразу після початку війни. Ми зібралися з моїми партнерами –  це Артем Андрійшин та Олег Карпов. 

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Хлопці раніше розробляли харчові технології для великих корпорацій, таких як МХП та Нестле, тому вже мали досвід більше 10 років.. 

Це допомогло створити той продукт, який ми зараз виводимо на ринок – “Козацька страва”. Мобільна їжа від шеф-кухаря для військових та спецпідрозділів. Залив водою і готово!

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Ми подивились чим годують наших військових, зробили дослідження, порівняли конкурентів. Виявилось, що те, чим зараз годують наших захисників – це не збалансована їжа яка по смаковим якостям далека від того, що потребують наші військові. 

Добові норми білків і вуглеводів залежать від рівня фізичної активності.Для чоловіків від 1,5-2 гр на 1 кг ваги.

Тому ми зробили висновок, що військовим потрібно більше протеїну в харчуванні для відновлення м’язів у понаднормових навантаженнях (носити важке озброєння, копати траншеї, переміщатись з великою вагою). 

А збільшення вуглеводів, яке їм пропонують дає тільки відкат у збільшення ваги та в результаті призводить до небоєздатності, проблем зі здоров’ям після переходу в звичайне життя. 

Калорійність збільшили жиром. Жир – це харчова корупція! Контроль жиру має бути в залежності від пори року.

Ми хочемо щоб після війни наші військові почували себе добре і не мали проблем із здоров’ям, кістками або надмірною вагою. 

І ми винайшли ту технологію, яка дозволяє збалансувати БЖУ в їжі та зробити її смачною і адаптованою під польові умови.


KВ: Як довго ви на ринку?

Євген Тищенко: Перші тести пішли вже навесні, а влітку ми виробили бренд, назву та дизайн й почали вже запуск компанії. На початку було всього 5 страв, а тепер їх вже 11. Ми розвиваємось та ростемо, постійно удосконалюючи технологію виробництва, плануємо збільшити строк придатності продукції з року до двох.

KВ: З якими гуманітарним фондами ви вже співпрацювали?

Євген Тищенко: Взагалі ідея створення нашої продукції виникла під час роздачі гуманітарної допомоги. Діяти треба було швидко. Першими до нас з пропозицію вийшли Unchain Fund та United Humanitarian Fund. Для останніх зовсім недавно зробили 3000 упаковок мобільної їжі, яка вже зараз годує наших хлопців на фронті.

KВ: Яка головна мета ваша зараз?

Євген Тищенко: Ми намагаємось достукатись до тих, хто відповідає за постачання їжі для ЗСУ. Знову ж таки, ми готові віддати наші страви майже по собівартості і відкриті для співпраці будь з ким. Навіть готові виробляти продукти під чужим брендом. 

Хотілося б щоб наші хлопці добре себе почували, харчувались смачно, корисно і повернулись здоровими. Бо та їжа, яку дають зараз, відверто, досить посередня й не збалансована під них. 

KВ: Ви спілкувались з якимось державними підприємствами?

Євген Тищенко: Ми намагались, почали діалог з прикордонниками, але зараз там якийсь затор. Не можемо вийти на контакт з Міністерством оборони, щоб вони хоча б роздивились нашу пропозицію. Хотілося б якось достукатись до них. Ця станеться в нагоді не тільки ЗСУ, але і МНС, нашим поліцейським, прикордонникам, всім хто потребує смачного харчування у полях та на виїздах. Наша їжа – це великі смачні порції 350-400гр, здатні нагодувати дорослу людину. Не займає місця, майже нічого не важать, достатньо залити лише водою і готово. Те що треба для тих, у кого немає змоги приготувати для себе повноцінну їжу в моменті, там де немає доступу до кухні.

KВ: Наразі ваше підприємство існує за кошти інвесторів?

Євген Тищенко: Воно існує виключно за наші вклади та нашу ініціативу. Це вже як благодійність. Багато чого ми віддавали нашим хлопцям безкоштовно. Але, на жаль, ми не зможемо постійно виробляти продукцію лише за наш кошт. Навіть вартість пакування та наклейок зростає і все коштує грошей. Ми намагаємось знаходити найкращих постачальників та постійно підвищувати якість продукції, бо вже знаємо з ким варто співпрацювати. 

KВ: Яка виробнича спроможність вашого підприємства?


Євген Тищенко: Наша виробнича спроможність зараз це близько 100 000 упаковок їжі на місяць, але ми можемо збільшити цей об’єм навіть до мільйону. Для цього нам потрібні інвестиції – докупити обладнання та розширити цех. 

Збільшення виробництва залежить від кількості людей. 

Взагалі то ми можемо повністю закрити потребу в їжі. Фонд “ПІДТРИМАЙ УКРАЇНУ!” зараз допомагає нам знайти гранти, наразі необхідно близько 30-35 тисяч доларів для того щоб вийти на більший об’єм виробництва. 

Ми прямуємо до автоматизації всіх процесів та вже протестили наші виробничі спроможності на деяких партіях.

KВ: Як саме виглядає мобільна їжа та яка технологія створення?


Євген Тищенко: Це висушена, сублімована їжа, натуральна, вироблена з продукції українських ферм, яку достатньо лише залити водою. Можна навіть холодною. На смакові якості це не впливає. 

Це саме те, що буде зручно використовувати солдату у польових умовах і навіть надавати як гуманітарну допомогу тим, хто не має змоги зараз готувати собі їжу. 

Більшість наших страв містять м’ясо та волинські ковбаски, здатні нагодувати навіть самих вимогливих гурманів. Технологія виробництва це сушка, сублімація, підбір балансу та інгредієнтів. Всю технологію розкрити не можу, це корпоративна таємниця, але ми готові відповідати за якість продукції, виробляємо по усім нормам, йдемо на співпрацю та готові надати скуштувати тим, хто зацікавлений в співпраці

Мобільна їжа для фронту має бути збалансованою та корисною, - засновник “Козацької страви” Тищенко

На фото: продукція “Козацької страви”

KВВаші страви розраховані на 3-х разове харчування?


Євген Тищенко: В нас є страви і на сніданок, і на обід, і на вечерю. Є страви як з м’ясом, так і з висушеними ковбасками, плануємо розширювати меню. Також будемо розробляти страви для вегетаріанців, маємо і такий запит. Для нас така технологія навіть простіша, аніж балансування з м’ясними стравами. Все це можна зібрати в повноцінний раціон та за потребою додати що необхідно. 

Давайте готувати наших захисників смачною, збалансованою та корисною їжею українського виробництва. Давайте залишати націю здоровою!

Енергетична цінність страв вар’юється від 450 ккал до 550. Так виглядає мобільна їжа у сухому та готовому вигляді. За відсутності посуду можна приготувати їжу навіть у самому пакеті. 

Мобільна їжа для фронту має бути збалансованою та корисною, - засновник “Козацької страви” Тищенко

На фото: вигляд страви “кус-кус з ковбасками та овочами” у сухому вигляді


Мобільна їжа для фронту має бути збалансованою та корисною, - засновник “Козацької страви” ТищенкоНа фото: вигляд страви “кус-кус з ковбасками та овочами” у готовому вигляді


Як раніше писала KВ, на думку Альони Лапенко, засновниці комунікаційної агенції ETER, в українському бізнесі зараз триває тренд на усвідомлену щирість. Бізнес несе соціальну відповідальність та проявляє себе патріотичним та клієнтоорієнтованим. Багато закладів від 24 лютого перелаштувалися на гуманітарну допомогу та надавали містянам сховища. 

Читайте: Нові часи – нові ресторанні тренди: як змінилася комунікація українських закладів під час війни


Фото: КиївВлада


КиївВлада

Автор:
Анастасія Олійник
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
На зв’язку: в Укртелеком розповіли про протидію блекаутам та розбудову мереж на Київщині
14:00 Телефонія та зв’язок стали однією з цілей під час нападу росіян одразу після вторгнення їх на Київщину. Оператори зв’язку області постали перед необхідністю…
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
Справи насущні: скільки та на що у вересні 2024-го витрачав Бориспіль
10:00 У вересні бориспільські замовники провели через Prozorro договорів загальною ціною 19,63 млн гривень. Найдорожчим вкладенням міста стало продовження реконструкції амбулаторії в селі Рогозів,…
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
Підозра іноземцю: на капремонті гуртожитка “Київпастрансу” могли вкрасти 1,8 млн гривень
09:00 Нацполіція розслідує справу щодо розкрадання 1,8 млн гривень столичного бюджету при здійсненні капремонту одного з гуртожитків КП “Київпастранс” на вул. Мрії (раніше мала…
Banner
QlU7mDx4