Кандидат від “Слуги народа” по Дарницькому району Микола Конопелько пропонує рецепт створення нових паркомісць в столиці

Кандидат від “Слуги народа” по Дарницькому району Микола Конопелько пропонує рецепт створення нових паркомісць в столиці

Створення великих багатоповерхових паркінгів в Дарницькому районі розвантажить двори та дороги від запаркованих автомобілів. Для вирішення цієї задачі необхідно створювати акціонерні товариства з мешканців району та залучати комерційний сектор.

Про це KV стало відомо з пропозиції, яку на своїй сторінці в Facebook висловив кандидат до Київради від “Слуги народу” по Дарницькому району (№2 списку) Микола Конопелько.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Прибудинкові території мають використовуватись як простір для прогулянок та розваг, безпечні для дітей, зручні – для дорослих. На жаль, зараз наші двори більше нагадують “пункти продажу уживаних авто”. Корінь проблеми тут очевидний і банальний – у районі відсутня інфраструктура. Місць для паркувань просто немає, тому люди й залишають їх де заманеться. І перш ніж їх штрафувати, необхідно надати можливість паркуватися правильно”, – написав Микола Конопелько.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

На його переконання, вихід в створенні великих паркувальних кластерів. “В Дарницькому районі є достатньо територій, які можна під це влаштувати. Крім цього, є й багато застарілих, однорівневих парковок, які можуть розмістити замало автівок. Тому діяти за прикладом інших європейських міст і будувати у кожному мікрорайоні великі 9-10-поверхові паркінги”, – пояснив кандидат від “Слуги народу” до Київради.

На його думку, задля виконання цього завдання є два підходи:

  1. Залучати будівництво комерційний сектор. “Процедура тут не складна: визначаємо земельну ділянку, у Київраді змінюємо її призначення, проводимо конкурс серед компаній, переможець будує великий паркінг. Все законно та прозоро, а головне – так ми зможемо досить швидко отримати необхідну інфраструктуру”, – пише кандидат від “Слуги народу” по Дарницькому району.

  2. Залучати до будівництва громаду. “Створювати акціонерні товариства, де жителі кожного мікрорайону зможуть стати акціонерами та інвесторами такого проекту. Це більш складно з організаційної точки зору, але має свої плюси”, – впевнений Микола Конопелько.

Він впевнений, що, використовуючи будь-який з цих підходів у кожному мікрорайоні, розв’язати питання з паркуваннями у Дарницькому районі можна буде у наступні декілька років і “нарешті отримати вільні двори для прогулянок, а не хаотичне паркування, через яке до дому не можуть під’їхати ані швидка, ані пожежна”.

Фото: Facebook Миколи Конопелька

КиевVласть

Автор:
Олексій Алтинов
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
Справи насущні: скільки та на що у листопаді 2024-го витрачала Баришівка
09:00 В листопаді бюджетні замовники селища Баришівка на Броварщині уклали договорів на кругленьку суму – понад 26 млн гривень. Найбільше грошей спрямували на облаштування…
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
Бюджет Києва-2025: на що чиновники планують витратити 90 млрд гривень
09:00 Столична влада ухвалила бюджет Києва на 2025 рік та внесла зміни до Програми економічного та соціального розвитку (ПЕСР) в частині видатків на наступний…
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
Що отримали кияни за понад тридцять років будівництва Подільського мостового переходу
09:00 Перший день зими в столиці ознаменувався запуском руху легкових авто одним з найвідоміших довгобудів столиці – Подільським мостовим переходом, який зʼєднав Поділ та…
Banner
QlU7mDx4