У хабі UNIT.CITY 13 жовтня відбулася щорічна зустріч представників девелоперського ринку на RED by ЛУН CONNECTS-2023 “Що буде з ринком житла – кардинальні зміни фінансування і купівлі”. Захід організувала спільнота RED Community та портал ЛУН. З-поміж запрошених спікерів – CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова.
Про це, як передає KВ, повідомили у пресслужбі компанії.
“З-поміж основних питань, які обговорювалися: З якими викликами стикнулись українські девелопери під час війни і як їх долати? Чи зберігається попит на новобудови і як змінилась поведінка покупців? Наскільки ефективно працює програма доступного кредитування житла “єОселя” та які кроки потрібно зробити для того, аби ця ефективність підвищувалася?”, – йдеться у повідомленні.
Під час заходу Міхальова, зокрема, поділилася з присутніми методами впливу на продажі за умов турбулентності, розповівши це на прикладі компанії Alliance Novobud, яка відновила будівництво вже у квітні 2022 року та продовжує активно будувати й продавати протягом усього періоду повномасштабного вторгнення.
У своєму виступі Ірина Міхальова торкнулася також тем лідогенерації та конверсії. А саме розповіла про поточну ситуацію з кількістю лідів за проєктами компанії, звідки вони надходять, яка їхня вартість та який відсоток реалізується в продажі.
Зупинилася вона і на бюджетуванні, впливі рекламних креативів на продажі. А саме – які послання працюють найкраще, як управляти емоціями покупців: як комунікувати з чинними інвесторами та як залучати нових покупців, аби розвіювати усі їхні побоювання та страхи.
Наприклад, як спосіб ефективних комунікацій та залучення покупців, компанія, за словами Міхальової, використовує регулярні звіти з динаміки будівництва, заходи для мешканців готових будинків, різнопланові фотопроєкти на будівельних майданчиках
Насамкінець Міхальова виокремила чотири точки прориву, які, на її думку, допомогли в нарощенні продажів нерухомості Alliance Novobud.
“Програма “єОселя” та покращення ситуації з її фінансуванням – сьогодні за програмою активно продаються усі броварські проєкти девелопера: Krona Park II, Madison Gardens та ”Лавандовий”, весняне повернення штатної ситуації з електроенергією, посилення протиповітряного захисту Київської агломерації завдяки Patriot, повернення мешканців Київщини з-за кордону після закінченням навчального року й бажання продовжити навчання дітей в Україні”, – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, компанія Alliance Novobud надала звіт щодо прогресу будівельних робіт на всіх своїх п’яти майданчиках у вересні. Щодня на будівельних майданчиках Illinsky House, Montreal House, Krona Park II, ЖК “Лавандовий” та Madison Gardens п упродовж місяця працює від 24 до 70 будівельників. Компанія займається одночасно як зведенням та облаштуванням будинків, так і благоустроєм територій об’єктів.
Читайте: Практично кожний четвертий наш клієнт бажає оформити квартиру за програмою “єОселя”, – Міхальова
Фото: прес-служба