У Києві розробляють проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2026-2028 роки

У Києві розробляють проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2026-2028 роки

Департамент транспортної інфраструктури КМДА має підготувати проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2026-2028 роки. Відповідне розпорядження підписав мер столиці Віталій Кличко.

Про це  КВ дізналася з розпорядження Київського міського голови Віталія Кличка № 438 від 30 травня 2025 року  “Про підготовку проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2026-2028 роки”.

Згідно з розпорядженням, Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено розробником та відповідальним виконавцем Програми. Департамент мав забезпечити розроблення проєкту Програми та подання в установленому порядку на затвердження Київській міській раді до 1 червня 2025 року.

У Києві розробляють проєкт Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2026-2028 роки

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Роботу зазначеного структурного підрозділу столичної мерії  року контролює особисто Віталій Кличко.

Нагадаємо, у 2024 році друге місце за видатками з бюджету Києва посіли витрати на транспорт і дорожнє господарство – 16,9 млрд гривень. Зокрема, столична влада витратила 7,3 млрд гривень на покриття збитків КП “Київпастранс” і КП “Київський метрополітен” через “низькі тарифи”. У своїй діяльності згадувані КП підпорядковані Департаменту транспортної інфраструктури КМДА

Читайте: Розкрадання у “Київському метрополітені”: Кличка закликали звільнити директора транспортного департаменту КМДА Кандибора

Читайте також: “Пилити по-новому”: Нацполіція розслідує розкрадання бюджетних коштів у “Київпастрансі” у 2024-2025 роках

Як інформувала КВ, у червні цього року Київрада внесла зміни до бюджету міста-2025, а також відкоригувала Програму економічного та соціального розвитку (ПЕСР) у розрізі видатків на поточний рік. Найбільше коштів вирішили направити на галузь дорожньо-транспортної інфраструктури. Зокрема по 1 млрд гривень міська влада виділила на компенсацію комунальним перевізникам “різниці в тарифах” і на будівництво метро на Виноградар.

Читайте: Більше коштів на “оборонку” і будівництво метро на Виноградар: Київрада внесла зміни до бюджету-2025 і ПЕСР

Фото: КМДА

КиївВлада

Олександр Попов

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Парк чи паркан: балансування столиці між забудовою та збереженням природи у розслідуванні “КиївВлади”
Парк чи паркан: балансування столиці між забудовою та збереженням природи у розслідуванні “КиївВлади”
09:00 Зі зростанням міст збереження зелених зон стає дедалі гострішим викликом, і Київ – не виняток. Столична влада звітує про збільшення площ парків на…
Порушення і маніпуляції: аудитори КМДА розкритикували роботу Департаменту соціальної та ветеранської політики
Порушення і маніпуляції: аудитори КМДА розкритикували роботу Департаменту соціальної та ветеранської політики
09:00 Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА, який від кінця минулого року активно згадується в контексті пильної уваги з боку правоохоронців, продовжує “лихоманити”. Нещодавно…
Боротьба за поверховість: компанія із орбіти Івахіва-Пилипишина судиться за висотну забудову на столичному Печерську
Боротьба за поверховість: компанія із орбіти Івахіва-Пилипишина судиться за висотну забудову на столичному Печерську
09:00 Наразі в судах вирішується доля будівництва “громадської будівлі” на вул. Великій Васильківській, 139 в Печерському районі – в Центральному історичному ареалі. Орендар відповідної…
Banner
QlU7mDx4