“єОселя” впливає на зростання продажів у комфорт-класі та економкласі, — експертка Ірина Міхальова

"єОселя" впливає на зростання продажів у комфорт-класі та економкласі, — експертка Ірина Міхальова

З минулого року фіксується зростання продажів квартир у новобудовах завдяки програмі “єОселя”, особливо в сегменті комфорт-класу та економкласу. Ініціативи, як “єОселя”, можуть стати каталізатором для стабільного росту ринку нерухомості. Так, забудовників це стимулує до запуску нових проєктів та відродження ринку первинної нерухомості, що є також важливим кроком для розвитку галузі. 

на правах реклами

Про це, як дізналася КВ, заявила CMO Alliance Novobud Ірина Міхальова в інтерв’ю виданню “Фокус”. 

“єОселя” впливає на зростання продажів у комфорт-класі та економкласі. В об’єктах цих класів частка продажів через програму досягала, в певні місяці, 70-80%. Зараз менше — близько 50%. Ми маємо свої власні програми розтермінування, це теж важливо, адже якщо у покупця є велика квартира у власності більше 52 метрів, то він вже не відповідає параметрам програми “єОселя”, у когось може не бути достатнього доходу, що також не дозволить взяти кредит, і в такому разі можна скористатись розтермінуванням від забудовника”, — розповіла Міхальова.  

За її словами, найчастіше позичальники за програмою “єОселя” шукають максимально готові квартири, саме такі, яких наразі на ринку Києва майже не лишилось. Шукають квартири в економ і якісному комфорт-класі. 

“Я можу сказати, що ми поступово, зокрема завдяки цій програмі, наближаємося в чомусь до західної моделі. Формується нова, з погляду ставок, ціна кредитів, новий підхід до іпотеки. Це абсолютно нормальна ситуація, коли люди беруть на довгий термін кредит, виплачують його поступово, банки мають заставу, предмет іпотеки, а ширші верстви населення отримують доступ до нового житла. Тому програма однозначно позитивно впливає на ринок, вона не просто підтримує забудовників, а й економіку, людей, мотивує громадян залишатися в Україні, народжувати тут дітей”, — зауважила вона.

І додала, що “єОселя” мотивує забудовників стартувати з новими об’єктами та відроджувати ринок первинної нерухомості. 

Нагадаємо, що на початку квітня будівельна компанія Alliance Novobud стартувала продажі у новому будинку проєкту Krona Park II. Продажі розпочалися на етапі будівництва, і вже вдалося продати декілька квартир, що свідчить про активний попит на житло на первинному етапі будівництва. Забудовники реагують на такий зростаючий попит, розширюючи свої нові проєкти та заповнюючи вакуум між попитом і пропозицією на ринку нерухомості.

Читайте: Експерти проаналізували попит на житло та перспективи весняного ринку

Фото: Фокус

КиївВлада

Вероніка Злацька

Рекомендуємо до перегляду
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
Finita la Вирлиця: суд поставив крапку у справі щодо повернення столичній громаді берегів озера
09:00 Столична прокуратура спільно з активістами добилися повернення до комунальної власності ділянки площею 19,72 га в Дарницькому районі біля озера Вирлиця (фактично, водно-болотні угіддя).…
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2024-го витрачала Згурівка
09:00 У серпні в Згурівці через Prozorro було зроблено замовлень на понад 11 млн гривень. Цей місяць відзначився укладенням двох “довгограючих” угод – на…
Кримінальний капремонт: Нацполіція розслідує “оновлення” столичного кінотеатру “Краків”
Кримінальний капремонт: Нацполіція розслідує “оновлення” столичного кінотеатру “Краків”
09:00 Правоохоронці вивчають факти можливих розтрати і привласнення бюджетних коштів при здійсненні капітального ремонту кінотеатру “Краків” у Дніпровському районі столиці. У Нацполіції зазначають, що…
Banner
QlU7mDx4