Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” (ЦКС) має розгалужену мережу сервісних центрів по всьому Києву та точки прийому “крокової доступності”. Центральні сервісні центри (10 районних відділень) працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00 та щосуботи – з 9:00 до 16:00, без перерви на обід. Точки “крокової доступності” працюють здебільшого з 9:00 до 18:00 по буднім дням. Також ЦКС пропонує 15 адрес, доступних для попереднього запису до “Електронної черги”.


Про це KV повідомили в прес-службі ЦКС.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Перевірити графік роботи та підібрати зручну адресу можна на сайті ЦКС.

Районні сервісні центри, зокрема, є більш завантаженими у порівнянні з точками “крокової досяжності”. Тому для запобігання утворення черг та покращення якості роботи сервісних центрів ЦКС, у 15 відділеннях наявна електронна черга, тобто – програмно-апаратний комплекс, який вирішує проблему розподілу потоків відвідувачів за типом питань та кількістю часу перебування в черзі, створюючи комфортні умови для очікування.

Усього ЦКС пропонує 15 адрес, доступних для попереднього запису до “Електронної черги”. Записатись можна у будь-який центр, незалежно від адреси проживання, оскільки усі точки прийому працюють за принципом “єдиного вікна”.

Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

У середньому до одного районного сервісного центру щоденно звертається 140 – 150 споживачів житлово-комунальних послуг. Окрім “живої” черги співробітники центрів здійснюють прийом мешканців Києва за попереднім записом (близько 60-ти осіб на день).

Записатись онлайн в “електронну чергу” можна до 15 відділень “Центру комунального сервісу”

Також відповідно до 7 статті 38 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” особи з інвалідністю першої та другої груп мають право на позачергове обслуговування на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності та підпорядкування, які надають будь-які послуги населенню, вимоги якого виконуються “Центром комунального сервісу” і у разі пред’явлення відповідного посвідчення, обслуговування здійснюється позачергово.

Загалом, більшість питань не потребують відвідування сервісних центрів, оскільки на сайті “Центру комунального сервісу” працює “Дистанційне обслуговування”, де в онлайн-режимі можна замовити опломбування лічильників, змінити кількість проживаючих для нарахувань, заповнити форму для укладення договору розстрочки по сплаті заборгованості тощо.

Для миттєвої сплати усіх спожитих комунальних послуг за електронним рахунком, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, в якому без комісії можна розрахуватися “карткою киянина”.

Фото: ЦКС

КиевVласть

Автор:
Алексей Ветров
Рекомендуємо до перегляду
“Братська могила для мешканців”: столичні Березняки повстали проти забудови Молчанової
“Братська могила для мешканців”: столичні Березняки повстали проти забудови Молчанової
09:00 У столиці тривають скандали навколо будівництва 26-поверхового житлового будинку на вул. Івана Миколайчука, 3 (Березняки). Місцеві мешканці в судовому порядку вимагають скасувати МУО…
Плутанина і скандали: як Київрада 23 жовтня вносила зміни до бюджету-2025
Плутанина і скандали: як Київрада 23 жовтня вносила зміни до бюджету-2025
09:00 Столична міськрада на своєму засіданні 23 жовтня 2025 року внесла чергові зміни до бюджету Києва на 2025 рік та Програми економічного та соціального…
Зміна пріоритетів: Київрада відкоригувала програму поводження з тваринами
Зміна пріоритетів: Київрада відкоригувала програму поводження з тваринами
09:00 Столична міськрада внесла зміни до Програми поводження з тваринами на 2024-2025 роки. Зокрема, депутатський корпус зняв майже все фінансування з будівництва Центру захисту…
Banner
QlU7mDx4