Київська облдержадміністрація ініціювала розробку бренду регіону. Експерти з Агенції туристичних ініціатив та студії дизайну “White Studio Design” вже почали працювати над цим. Проте долучитись до розробки проєкту може кожен бажаючий.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби Київської облдержадміністрації (КОДА).
“У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту й області, які стрімко розвиваються і зацікавлені в розвитку туристичної індустрії та економічної сфери. Київщина прогресує. І ми не просто усвідомлюємо свої переваги, ми маємо на меті їх гідно презентувати. Саме тому в нас стартувала робота над створенням бренду. Це допоможе нам у якісній промоції нашого регіону в уже найближчій перспективі”, – сьогодні, 6 травня, повідомив очільник Київської облдержадміністрації Василь Володін.
Щоб долучитись до розробки бренду Київщини, потрібно надіслати свої пропозиції та мотиваційний лист на електронну адресу управління туризму облдержадміністрації tourism.gov.ua@gmail.com.
До робочої групи з брендування ввійдуть представники сфери туризму, інвестори, потенційні туристи та жителі області.
Створення унікального бренду, айдентики та брендбуку Київської області сприятиме активній реалізації туристичного потенціалу. Серед ключового – формування репутації та позитивного іміджу регіону, зростання туристичної та інвестиційної привабливості громад, а також ріст внутрішнього та зовнішнього ринків туризму.
Читайте: На Київщині триває капітальний ремонт мосту на дорозі Васильків–Княжичі–Лука–Гореничі-/М-06/ (фото)
Фото: пресслужба КОДА