Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Із кінця лютого фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” надали 366 850 консультацій з питань житлово-комунального господарства. У зв’язку із воєнним станом, для безпеки споживачів і співробітників консультації надавалися переважно в дистанційному режимі. 


Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, робота Call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку комунального концерну не припинялася. З 24 лютого фахівці надавали консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги, приймали показники вузлів розподільного обліку (лічильників) води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отримані електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників, а також усіх можливих способів вирішення проблемних питань в умовах воєнного стану. 


Спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах прийому звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр,  додаткові стаціонарні номери та скриньки для прийому письмових звернень.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Як йдеться в повідомленні, команді ЦКС вдалось у короткі терміни налагодити всі комунікаційні робочі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати киянам сервіс і бути завжди доступним онлайн-сервісом. Фахівці центрів щодня працюють, щоб кожен мав змогу отримати вичерпну відповідь на незрозумілі питання, розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги онлайн.


Нагадаємо, що на початку травня цього року ЦКС відновив прийом споживачів за попереднім записом у всіх районах Києва, а за допомогою картки киянина можна оплатити житлово-комунальні послуги без комісії.


Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: пресслужба ЦКС.

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам'ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
“Башта на кону”: Київрада ризикує пам’ятником архітектури заради житлової багатоповерхівки
09:00 Столичні депутати погодили поновлення договору оренди земельної ділянки на вул. Старонаводницькій, 2-А, завдяки чому ТОВ “ЖК Старонаводницький” зможе будувати там 24-поверховий будинок з…
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
Київрада “зарезервувала” для підлеглих Непопа понад 13 млрд гривень на закупівлю “пільгового” житла
09:00 Столична міськрада затвердила цільову програму забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2025-2027 роки. На її реалізацію передбачено більш ніж вдвічі…
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Banner
QlU7mDx4