Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Із кінця лютого фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” надали 366 850 консультацій з питань житлово-комунального господарства. У зв’язку із воєнним станом, для безпеки споживачів і співробітників консультації надавалися переважно в дистанційному режимі. 


Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, робота Call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку комунального концерну не припинялася. З 24 лютого фахівці надавали консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги, приймали показники вузлів розподільного обліку (лічильників) води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отримані електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників, а також усіх можливих способів вирішення проблемних питань в умовах воєнного стану. 


Спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах прийому звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр,  додаткові стаціонарні номери та скриньки для прийому письмових звернень.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Як йдеться в повідомленні, команді ЦКС вдалось у короткі терміни налагодити всі комунікаційні робочі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати киянам сервіс і бути завжди доступним онлайн-сервісом. Фахівці центрів щодня працюють, щоб кожен мав змогу отримати вичерпну відповідь на незрозумілі питання, розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги онлайн.


Нагадаємо, що на початку травня цього року ЦКС відновив прийом споживачів за попереднім записом у всіх районах Києва, а за допомогою картки киянина можна оплатити житлово-комунальні послуги без комісії.


Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: пресслужба ЦКС.

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Київська прокуратура судиться з компанією Фісталя за 7 соток землі на Подолі
Київська прокуратура судиться з компанією Фісталя за 7 соток землі на Подолі
09:00 Столична прокуратура в судовому порядку поки що безуспішно добивається повернення громаді міста 7 “соток” землі на вул. Кирилівській, 13-Є. На переконання правоохоронців, Київрада…
Котеджі замість ставків: Генпрокуратура намагається відібрати в Інститута НААН України землю, яку віддали під забудову компанії Молчанових
Котеджі замість ставків: Генпрокуратура намагається відібрати в Інститута НААН України землю, яку віддали під забудову компанії Молчанових
09:00 Генпрокуратура наразі намагається в судовому порядку відібрати у Інституту рибного господарства НААН України земельну ділянку площею 14,5 га на вул. Обухівській. Правоохоронці зазначають,…
Сумнівні дозволи та ризик руйнування метро: столичні правоохоронці зацікавилися планами забудови біля Льодового стадіону
Сумнівні дозволи та ризик руйнування метро: столичні правоохоронці зацікавилися планами забудови біля Льодового стадіону
09:00 Нацполіція розслідує можливі факти зловживання службовим становищем при видачі дозвільних документів на забудову понад 3,7 га землі на просп. Академіка Глушкова, 5 –…
Banner
QlU7mDx4