Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” із кінця лютого надали понад 300 тисяч послуг і консультацій

Із кінця лютого фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” надали 366 850 консультацій з питань житлово-комунального господарства. У зв’язку із воєнним станом, для безпеки споживачів і співробітників консультації надавалися переважно в дистанційному режимі. 


Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, робота Call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку комунального концерну не припинялася. З 24 лютого фахівці надавали консультації щодо тарифів, нарахувань та оплат за житлово-комунальні послуги, приймали показники вузлів розподільного обліку (лічильників) води та опалення, здійснювали перерахунки, допомагали в реєстрації на сайті та отримані електронних рахунків, надавали інформацію щодо проведення періодичної повірки лічильників, а також усіх можливих способів вирішення проблемних питань в умовах воєнного стану. 


Спеціалісти безперервно працювали в онлайн-форматі, надаючи консультації у всіх працюючих каналах прийому звернень: Mesenger у Facebook, Skype-зв’язок, дистанційне обслуговування та зворотний зв’язок на сайті, через Call-центр,  додаткові стаціонарні номери та скриньки для прийому письмових звернень.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Як йдеться в повідомленні, команді ЦКС вдалось у короткі терміни налагодити всі комунікаційні робочі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати киянам сервіс і бути завжди доступним онлайн-сервісом. Фахівці центрів щодня працюють, щоб кожен мав змогу отримати вичерпну відповідь на незрозумілі питання, розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги онлайн.


Нагадаємо, що на початку травня цього року ЦКС відновив прийом споживачів за попереднім записом у всіх районах Києва, а за допомогою картки киянина можна оплатити житлово-комунальні послуги без комісії.


Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: пресслужба ЦКС.

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
Житло на приаеродромній території: чому у Державіаслужби не виходить домогтися демонтажу “клубного будинку” на Караваєвих Дачах
09:00 Державні органи продовжують спроби зупинити в столиці будівництво клубного будинку (КБ) на вул. Августина Волошина, 32-А (Караваєві Дачі, Солом’янський район). Мова йде про…
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
Суди, слідство і забудова: як у громади Києва “віджали” 138 га землі біля затоки “Верблюд”
13:00 Судячи з усього, передача столичною владою понад 138 га землі у районі затоки “Верблюд” в Оболонському районі в користування ТОВ “Дніпровська Рив’єра” є…
“Невиліковна корупція”: СБУ розслідує “розпили” у КМДА при наданні соціальних послуг хворим киянам
“Невиліковна корупція”: СБУ розслідує “розпили” у КМДА при наданні соціальних послуг хворим киянам
09:00 Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА продовжує “тонути” в кримінальних справах. Після того, як у грудні 2024-го його директору Руслану Світлому (на колажі)…
Banner
QlU7mDx4