Протягом травня фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” (ЦКС) надали 1548 консультацій з питань житлово-комунального господарства. Послуги для споживачів надавалися безпосередньо під час прийому у відділеннях але за попереднім записом.
Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні Київської міськдержадміністрації (КМДА).
Як зазначається, протягом травня фахівці сервісних центрів ЦКС прийняли 1548 киян та врегулювали питання щодо нарахувань заборгованості за житлово-комунальні послуги безпосередньо під час прийому у відділеннях.
Зокрема, серед загальної кількості звернень:
-
опрацьовано 325 заяв на укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;
-
видано 103 довідки, зокрема, дублікати рахунків-повідомлень та завірені копії документів;
-
проведено 1120 звірянь щодо нарахувань і оплат, прийнято первинні документи щодо заміни та повірки лічильників, здійснено актуалізацію та перерахунок за фактичними показаннями лічильників.
Водночас комунальний концерн нагадує, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно через діючі канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).
Нагадаємо, що з 18 квітня за попереднім записом та визначеним переліком питань у Києві відновили прийом споживачів два сервісні центри – у Дніпровському та Шевченківському районах.
Згодом, 2 травня, сервісні центри ЦКС відновили особистий прийом споживачів у всіх десяти районах столиці.
Фото: КМДА