Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” протягом травня прийняли 1548 громадян

Фахівці столичного “Центру комунального сервісу” протягом травня прийняли 1548 громадян

Протягом травня фахівці столичного комунального концерну “Центру комунального сервісу” (ЦКС) надали 1548 консультацій з питань житлово-комунального господарства. Послуги для споживачів надавалися безпосередньо під час прийому у відділеннях але за попереднім записом.


Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні Київської міськдержадміністрації (КМДА).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Як зазначається, протягом травня фахівці сервісних центрів ЦКС прийняли 1548 киян та врегулювали питання щодо нарахувань заборгованості за  житлово-комунальні послуги безпосередньо під час прийому у відділеннях.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Зокрема, серед загальної кількості звернень:

  • опрацьовано 325 заяв на укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг та реструктуризації заборгованості;

  • видано 103 довідки, зокрема, дублікати рахунків-повідомлень та завірені копії документів;

  • проведено 1120 звірянь щодо нарахувань і оплат, прийнято первинні документи щодо заміни та повірки лічильників, здійснено актуалізацію та перерахунок за фактичними показаннями лічильників.

Водночас комунальний концерн нагадує, що найбезпечніше вирішувати питання під час воєнного стану дистанційно через діючі канали обслуговування  (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці).

Нагадаємо, що з 18 квітня за попереднім записом та визначеним переліком питань у Києві відновили прийом споживачів два сервісні центри – у Дніпровському та Шевченківському районах.

Читайте: В Дніпровському та Шевченківському районах Києва відновили роботу сервісні центри комунального концерну “ЦКС”


Згодом, 2 травня, сервісні центри ЦКС відновили особистий прийом споживачів у всіх десяти районах столиці.

Читайте: Столичний “Центр комунального сервісу” відновлює прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах міста

Фото: КМДА

КиївВлада

Автор:
Олександр Попов
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у червні 2025-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у червні 2025-го витрачав Київ
09:00 У перший місяць літа столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 5,56 млрд гривень. Найбільше коштів (1,18 млрд гривень) у…
Голова Проводу ОУН (б) Олег Медуниця: “Україна має стати стати світовим хабом для національно-визвольних рухів народів, поневолених росією”
Голова Проводу ОУН (б) Олег Медуниця: “Україна має стати стати світовим хабом для національно-визвольних рухів народів, поневолених росією”
14:00 Антиімперський Блок Народів (АБН), який є складовою Організації українських націоналістів (бандерівців), веде системну роботу з навчання представників національно-визвольних рухів народів, поневолених так званою…
Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски
Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски
09:00 Столичні підприємці отримали перші “проміжні” успіхи в судовій справі щодо оскарження Положення, що регулює всі питання розміщення в Києві тимчасових споруд (ТС, кіоски,…
Banner
QlU7mDx4