Фасад багатофункціонального комплексу Gulliver – це унікальна конструкція, розмір якої становить 17 000 кв. м. Вона є найбільшим реалізованим проэктом в Європі. Фасад є рекламним майданчиком: на ньому були розміщені повідомлення таких брендів як: Mercedes, Procter & Gamble, Київстар, посольств різних країн, відображені події футбольних і хокейних клубів, представленість різних кандидатів на місцеві вибори України 2020.
Про це KV стало відомо з повідомлення ТРЦ Gulliver.
“Перебуваючи в самому центрі столиці, Gulliver за допомогою підсвічування створює настрій для киян і гостей столиці”, – говориться в повідомленні.
Зазначається, що мета фасаду – бути головною афішею міста. Таким чином ТРЦ інформує людей про важливі події в місті та країні, наприклад: тиждень моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days, проведення Євробачення, футбольних матчів та різних чемпіонатів.
На протязі 5 років ТРЦ підтримує такі важливі події, як: День допомоги недоношеним діткам, тваринам і UAnimals, фондом Синдрому Дауна, БФ Tabletochki. Також інформує про місяць боротьби з раком жіночих грудей, підсвічуэ фасад для різних ініціатив ООН, транслює головну премію країни Teacher prize, разом відзначає День незалежності України і День вишиванки.
“Наше завдання – формувати знання киян про різні події. Ми завжди відкриті для всіх людей без дискримінації за будь-якою ознакою – статі, раси, кольору шкіри, віросповідання, незалежно від сексуальної орієнтації й гендерної ідентичності. Під час пандемії ми єдині хто інформаційно підтримав МОЗ і щодня публікував статистику і правила поведінки в громадських місцях. Разом з UNICEF був реалізований великий і дуже важливий проєкт про героїв, які під час пандемії підтримували життєдіяльність нашої з вами країни”, – говориться в повідомленні.
Фото: ТРЦ Gulliver