20 квітня 2022 року стартував NFT проєкт “Голос Шевченка”. Ініціатива спрямована на збір коштів для допомоги Україні та українцям, які постраждали від війни. Авторами дослідницького проєкту стали: TABASCO Agency — провідна креативна агенція України, Wantent — платформа для аналізу контенту на основі штучного інтелекту та Національний музей Тараса Шевченка в Києві. Партнером проєкту стала група компаній DIM.
Про це KВ повідомили у прес-службі компанії.
Повідомляється, що проєкт заснований на R&D технології українського маркетингового агентства TABASCO, якому вдалося створити реконструкцію голосу найвідомішого українського поета Тараса Шевченка. Всього вийде 650 NFT з рядками відомих віршів Шевченка у виконанні авторського голосу. Перша збірка розміститься на платформі opensea. Це буде уривок з поеми “Кавказ”.
Патріотичні уривки з віршів розміщені на 75 унікальних анімаціях, кожна з яких різна за кольором, тематичним значком, словами та часом. Початкова вартість кожного NFT показує його важливість у колекції. Найвища стартова ціна за повні фрагменти (11 секунд хронометражу) з кольорами українського прапора становить 1 ETH (приблизно 3 000 доларів). Таких фрагментів всього 5. Найдоступніша стартова ціна NFT з голосом Шевченка починається від 0,03 ETH (приблизно 100 доларів).
“Купуючи NFT з голосом Тараса Шевченка, ви:
- отримуєте унікальний запис голосу українського поета;
- допомагаєте Україні та українцям;
- поширюєте українську культуру по всьому світу.
Також власники ТОП 25 NFT отримають фірмовий мерч проєкту — худі зі словами Тараса Шевченка та QR придбаного NFT”, – повідомили у прес-службі.
Усі кошти, отримані від продажу NFT, підуть на підтримку українських волонтерів. Для того, аби отримати фінансування, волонтерським організаціям потрібно долучитися до ресурсів проєкту в соціальних мережах та надіслати інформацію про свої актуальні потреби. Усі виплати та результати роботи ініціативи будуть публічними та затверджені наглядовою радою проєкту.
Детальніше про проєкт тут. Контакти: Сторінка проєкту, вебсайт проєкту, Instagram, Twitter, Telegram.
Читайте: Група компаній DIM допомагає захистити пам’ятки культури Києва
Фото: пресс служба