Інна Хомич (“Нова Пошта”) – переможниця IV Всеукраїнської GR-Премії

Інна Хомич (“Нова Пошта”) - переможниця IV Всеукраїнської GR-Премії

Уже традиційно на початку грудня Українська асоціація професіоналів GR та лобізму детально аналізує та обирає найбільш успішні кейси у роботі та розвитку GR, лобізму в державі. 9 грудня успішно пройшла IV Всеукраїнська GR-Премія, яка об’єднала провідних представників галузі.

Як стало відомо KV, серед понад 78 кейсами претендентів на перемогу було обрано понад 10 найкращих проектів за наступними номінаціями:

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Найкращий юридичний кейс”: Інна Хомич

“Найкращий регіональний GR-проект”: Анатолій Русецький

GR-прорив 2021”: Герасимчук Володимир; Асоціація розвитку єврейських общин України

“Найкращий адвокаційний кейс”: Міщенко Анна

“Найкращий GR-інструмент у сфері лобізму”: Олександр Ліщина

“Найкраща профільна Асоціація”: Марія Колганова

“Government to Government Relations”: Пелех Марія

“Найкращий проект у сфері GR”: Різак Михайло

“Найкращий проект у сфері GR”: Чудновець Юлія

“Найкращий консультант у сфері GR”: Павленко Олександра

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Серед переможців – представники провідних компаній України із 20-річною громадян, а саме: директор з питань групи компаній “Нова Пошта” Хомич Інна Юріївна. Нагородила переможницю Тетяна Циба – український політик, Народний депутат України України 9-го скликання.

Інна Хомич (“Нова Пошта”) - переможниця IV Всеукраїнської GR-Премії

Інна Хомич – переможниця в номінації “Найкращий юридичний кейс”. Нагородила Тетяна Циба — український політик, Народний депутат України 9-го скликання

Кейс “Нова Пошта VS Держспоживслужба” було визнано Українською асоціацією GR-професіоналів та лобістів  як “Найкращий юридичний кейс”. До цього престижного звання компанія прийшла через тривалу та якісно проведену кампанію через застосування важливих GR та PR-інструментів. Її метою стало відстоювання інтересів “Нової Пошти” перед представництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, які застосували до компанії неспівмірні порушенню штрафи у сумі більш ніж 300 млн грн, скористувавшись недосконалістю Закону України “Про захист прав споживачів”.

У межах інформаційної кампанії “Нова пошта” застосувала наступні інструменти: у ЗМІ вийшла стаття директора з правових питань Нової пошти; у соціальних мережах під хештегом #бізнесмаєголос об’єднались десятки тисяч українських підприємців. ЗМІ випустили понад 715 публікацій, у соцмережах – майже 4 тисячі постів, що охопила майже 160 000 контактів. З хештегом #бізнесмаєголос на підтримку Нової пошти також виступили відомі підприємці, депутати, чиновники. Медійна кампанія привернула увагу на упереджене ставлення та неякісно обґрунтовану позицію Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області стосовно роботи “Нової пошти”.

Використання PR та GR-інструментів допомогло привернути увагу Бізнес-омбудсмена, Спілки Українських Підприємців, Комітету підприємців України, Національної ради охорони здоров’я та безпеки, а також громадського руху “За вільну економіку”. Це довело не тільки прозору позицію “Нової пошти”, а й ефективність GR-інструментів в Україні, за що і бореться Українська асоціація GR-професіоналів та лобістів на Всеукраїнському рівні.  Підтвердженням цього є:

● Робота на 4 законопроектами, що спрямовані на впровадження лобіювання в Україні

Понад 58 профільних заходів для членів Асоціації за останні 2 роки

● Понад 217 проведених освітніх заходів, спрямованих на розвиток галузі GR та лобіювання в Україні

Читайте: Олександра Павленко – переможець IV Всеукраїнської GR-Премії в номінації “Найкращий консультант у сфері GR”

Фото: IV Всеукраїнська GR-премія

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Рекомендуємо до перегляду
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
Свистунову дозволили терміново освоїти 141 млн гривень на темі Генплану Києва
09:00 Київрада внесла зміни до програми реалізації містобудівної політики на 2024-2025 роки, збільшивши її фінансування більше ніж удвічі – з 66,5 до 172 млн…
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
Війна та релокація: як фермери знаходять прихисток на Київщині та відновлюють агробізнес
12:00 Військові дії у багатьох регіонах країни змусили фермерів шукати більш безпечні місця для ведення бізнесу. Аграрні підприємства, що релокуються, стають прикладом адаптації в…
“Маневр на 3 млрд”: Київрада погодила збільшення статутного капіталу “Спецжитлофонду”
“Маневр на 3 млрд”: Київрада погодила збільшення статутного капіталу “Спецжитлофонду”
09:00 Столична міськрада вирішила поповнити статутний капітал КП “Спецжитлофонд” на 3 млрд гривень за рахунок бюджету Києва. Ці гроші мають піти на формування т.зв.…
Banner
QlU7mDx4