Мер Києва Віталій Кличко відреагував на критику з боку “центральної влади” стосовно стану столичних мостів. Кличко каже, що з 2018 по 2022 роки в столиці здійснили ремонти на 23 мостових спорудах. Нині ж ремонти тривають на шести об’єктах, а деякі місто не може ремонтувати, адже не тримає їх на балансі.
Про це KВ довідалась з допису київського міського голови Віталія Кличка у Facebook.
Мер Києва піддав критиці державну комісію з перевірки мостових споруд, мовляв, чиновники маніпулюють інформацією про стан столичних мостів, аби завдати репутаційних втрат столичній владі.
“За тиждень Державна комісія з перевірки мостових споруд, створена рішенням РНБО, вирішила зібрати інформацію щодо стану 28 000 мостів по всій Україні! Наразі комісія отримала дані щодо майже 22 500 штучних споруд. У публічній площині претензії лунають тільки до Києва…”, – запостив Кличко і вдався до короткого огляду стану мостів у Києві.
“Міст Патона, який перебуває в аварійному стані. Два роки тому, за наполяганням уряду, Мінінфраструктури місто передало його для ремонту в проект “Велике будівництво”. Оскільки важливо було, щоб роботи розпочалися якомога швидше. Бо, як відомо, цей об’єкт є пам”яткою архітектури і там багато нюансів (зокрема, погоджень з Мінкультом), які держава може вирішити максимально швидко.
Місто цей міст регулярно обстежує, здійснює критично важливі ремонтні роботи, щоб підтримувати його в робочому стані. Що раптом відкрили для себе посадовці, які добре знають, хто зараз насправді відповідальний за оновлення мосту Патона, – незрозуміло”, – пише Кличко.
Читайте: Кабмін виділив 35 млн гривень на реконструкцію моста Патона в Києві
Також в аварійному стані міст Метро, веде далі Кличко. Він нагадує, що конструкція цього мосту за радянських часів була експериментальною, таких мостів було всього кілька в СРСР, а тепер лишився тільки один – у Києві.
За словами Кличка, перебудувати цей міст коштує мінімум 500 млн євро – “Це за оцінками європейських фахівців (ЄБРР), з якими ми до війни розробляли проект і були домовленості про фінансування масштабного проекту. З початком широкомасштабної війни спільні з європейськими партнерами проекти поставлені на паузу. Але місто розробляє проект першочергових протиаварійних робіт на цьому мосту. І плануємо розпочати оновлення мосту Метро наступного року. Нагадаю, що частину цього мостового переходу – міст через Русанівську протоку – оновили в 2020 році”.
Мер твердить, що міська влада “робить все”, аби цього року запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом: “Роботи там тривають. Попри обшуки, блокування рахунків – тобто спроб зупинити роботи”.
“Що ж до Дарницького мосту, про нібито добудову якого сьогодні рапортують. Цей міст – частина інфраструктури Києва, але перебуває на балансі не міста, а Мінінфраструктури. І всі кияни сподіваються, що його нарешті введуть в експлуатацію. Бо більше 20 років обʼєкт – у незавершеному стані. Впродовж кількох років столиця просила передати споруду на баланс міста – щоб мати змогу обслуговувати і добудувати його. Цього так і не відбулося”, – завершує свій допис Віталій Кличко.
Про цей міст він каже, що нещодавно відкрили зʼїзди з моста, але “він, підкреслю, досі залишається обʼєктом незавершеного будівництва, бо в експлуатацію не введений. Немає на цьому мосту також і повноцінних пішохідних тротуарів, велосипедних доріжок”.
Усього через річку Дніпро в Києві вісім мостів, разом з пішохідним на Труханів острів.
Читайте: Ремонт на Південному мосту в Києві виконуватиме маріупольська компанія з кримінальним досьє
Фото: Facebook, Віталій Кличко