У середу, 20 грудня, Київський міський голова Віталій Кличко відкрив рух Дегтярівським шляхопроводом на перетині Малої окружної дороги (вул. Олени Теліги, вул. Довженка) і вул. Дегтярівської для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями. Всі заплановані роботи мають намір завершити наступної весни. Покращений шляхопровід має збільшити пропускну спроможність до 45 тисяч автомобілів на добу.
Про це, як передає KВ, повідомив Віталій Кличко.
Як зазначив мер Києва, тепер цей шляхопровід – це фактично новозбудований обʼєкт.
За його словами, з моменту будівництва у 1963 році шляхопровід капітально не оновлювали, тому об’єкт був в аварійному стані.
“Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками. Новий шляхопровід на 1м вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 м до 40 м. Довжина шляхопроводу – 36 м замість 33 м”, – розповів Віталій Кличко.
Він також підкреслив, що покращені параметри мають збільшити пропускну спроможність до 45 тисяч автомобілів на добу.
“Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна. Відкритий рух і заїздами та зʼїздами з нового шляхопроводу”, – додав очільник міста.
Мер Кличко повідомив, що весь комплекс робіт – влаштування верхнього шару асфальту та благоустрій території біля зʼїздів та заїздів – планують завершити наступної весни. Також хочуть влаштувати велодоріжки та тротуари.
Як писала KВ, у червні 2023 року у столиці стартували роботи з реконструкції (власне, повної заміни) аварійного шляхопроводу на перетині вулиць Дегтярівської та Олександра Довженка. Підрядником для цих робіт КК “Київавтодор” без конкурсу обрала ТОВ “Ростдорстрой”, відоме в Києві як підрядник “не дешевої” реконструкції в 2020-2021 роках Пейзажної алеї. Між сторонами було укладено договір на 920 млн гривень, проте загальна вартість реконструкції оцінена в 1,27 млрд.
Читайте: Дегтярівський шляхопровід в Києві реконструюватиме фірма з оточення мера Одеси Труханова
У серпні старий шляхопровід, який перебував у аварійному стані, було повністю демонтовано.
Читайте: Старий Дегтярівський шляхопровід у Києві повністю демонтовано (фото)
Але в останній день вересня Дегтярівський шляхопровід обвалився. Дивом обійшлося без жертв та постраждалих, адже у зв’язку з активною фазою робіт розв’язка була перекрита для проїзду з літа. В день аварії у підрядника ТОВ “Ростдорстрой” запевнили, що беруть всю відповідальність за інцидент на себе та усуватимуть його наслідки за власний кошт, навіть не чекаючи результатів експертиз. Після цього в столичній адміністрації видихнули та без будь-яких коментарів процитували заяву підрядника. При цьому міські чиновники не згадали, що підряд вартістю 920 млн гривень цій компаній віддали без конкурсу, незважаючи на триваючі кримінальні провадження за підозрою в неякісному виконання дорожніх робіт та “розпилах” бюджетних коштів.
Читайте: Достроково втомився: чому обвалився Дегтярівський шляхопровід та що з ним буде далі
У кінці жовтня у рамках реконструкції розвʼязки було змонтовано 28 балок прогонової будови шляхопроводу. А вже 31 жовтня рух під Дегтярівським шляхопроводом відкрили всіма смугами, однак для пішоходів рух обмежили.
Читайте: Дорожники завершили монтаж балок на Дегтярівському шляхопроводі
Проте наприкінці листопада було вирішено продовжити термін закриття проїзду шляхопроводом до 20 грудня.
Читайте: Термін закриття проїзду Дегтярівським шляхопроводом продовжили до 20 грудня (схема об’їзду)
Фото: Віталій Кличко