КМДА заявила, що експертиза остаточно встановила неякісні проєктні рішення та неякісне будівництво тунелю метро

КМДА заявила, що експертиза остаточно встановила неякісні проєктні рішення та неякісне будівництво тунелю метро

За результатами експертного дослідження остаточно встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» є неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю. Це підтверджено комплексними та лабораторними дослідженнями Науково-дослідної судово-експертної установи із залученням наукових, науково-технічних і профільних експертів.

Про це, як передає КВ, йдеться у повідомленні КМДА.

У КМДА заявили, що, за висновками експертів, причинами виникнення аварійної ситуації є:

  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

“Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що також є причиною виникнення аварійної ситуації. Водночас відсутня будь-яка інформація від правоохоронних органів про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи”, – підкреслили у пресслужбі.

Також, згідно з висновками, усі необхідні регламенті роботи з утримання та обслуговування тунелю проводились відповідно до встановлених вимог. 

У відомстві зазначили, що лівий перегінний тунель, який збудовано повністю тунелепрохідницьким комплексом, перебуває в належному технічному стані, що також підтверджує дотримання всіх регламентних робіт службою, що експлуатує та утримує підземні споруди.

“Результати проведеної експертизи будуть надані до правоохоронних органів у межах порушеної кримінальної справи у встановленому законодавством порядку”, – запевнили у КМДА.

Раніше КВ повідомила, що у столичній прокуратурі заявили, що в рамках розслідування причин підтоплення тунелів синьої гілки метро між станціями “Деміївська” – “Либідська” було проведено низку експертиз. За висновками експертів, технічною причиною руйнування тунелю метро стала його неналежна експлуатація.  На думку прокурорів, дані цих перевірок спростовують заяви КП “Київський метрополітен” про неякісне будівництво тунелів між затопленими станціями.

Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко

Фото: з відкритих джерел 

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
“Вежа вистояла”: касаційний суд не віддав забудовникам землю на столичному Голосієві
“Вежа вистояла”: касаційний суд не віддав забудовникам землю на столичному Голосієві
09:00 Касаційний господарський суд поставив крапку у справі щодо поновлення договору оренди земельної ділянки на вул. Горіхуватський шлях, на якій ТОВ “МЖК “Оболонь” збирається…
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2025-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у серпні 2025-го витрачав Київ
12:00 У серпні цього року загальна вартість замовлень Києва сягнула 5,67 млрд гривень. Другий місяць поспіль найдорожчим контрактом столиці стало придбання обладнання для метрополітену:…
Гучна справа: забудовницю Молчанову та екснардепа Іванющенко можуть покарати за привласнення земель ринку “Столичний”
Гучна справа: забудовницю Молчанову та екснардепа Іванющенко можуть покарати за привласнення земель ринку “Столичний”
09:00 НАБУ і САП розслідують можливі оборудки із земельними ділянками загальною площею 18 га під київським ринком “Столичний” (Софіївська Борщагівка). Насамперед ця справа цікава…
Banner
QlU7mDx4