Кубраков: Дороги “Великого будівництва” ніколи не будуть платними

Кубраков: Дороги “Великого будівництва” ніколи не будуть платними

Міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що дороги, які будують в Україні у рамках державно-приватного партнерства, не передбачають стягування плати за проїзд. Водночас держава веде діалог з інвесторами щодо розвитку доріг на умовах концесії.

Про це KV дізналася з допису міністра інфраструктури Олександра Кубракова на сторінці в соцмережі Facebook.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

Міністр спростував поширену деякими ЗМІ інформацію щодо будівництва шести платних автобанів.

“У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі”, – уточнив Кубраков.

Зокрема, йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів: Харків — Дніпро — Запоріжжя, Бориспіль — Полтава, Херсон — Миколаїв, Київ — Житомир — Рівне, Ягодин — Ковель — Луцьк, Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв.

“У рамках цього проєкту плати за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів. Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як “availability payments” або “плата за доступність”, – пояснив міністр.

За його словами, державі такий проєкт гарантує швидке оновлення доріг, а інвестору – довгострокові прибутки, адже він отримає контракт на утримання дороги протягом наступних 20-25 років.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Наразі в Україні немає жодної дороги загального користування, яка побудована за кошти приватних інвесторів. Водночас у розробці є два проєкти: будівництва дороги Стрий – Мукачево і Краковець — Броди — Рівне. Формат співпраці — державно-приватне партнерство чи концесія — ще не визначено, уточнює Кубраков.

“І вкотре нагадую, адже наша позиція тут незмінна – дороги “Великого будівництва” ніколи не будуть платними”, – підкреслив міністр інфраструктури.

Як повідомляв координатор “Великого будівництва”, заступник голови Офісу Президента Кирило Тимошенко, протягом року за інфраструктурною програмою президента Володимира Зеленського буде побудовано і відремонтовано 6 500 км доріг і 150 мостів.

Читайте: Завдяки децентралізації в Україні цьогріч реалізують близько 1000 інфраструктурних проєктів – Кирило Тимошенко

Фото: Олександр Кубраков в Facebook.

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4