Начальник Главного управления по вопросам рекламы Киевской городской государственной администрации Людмила Денисюк о количестве наружной рекламы: “Я разделяю тревогу киевлян, которые удивляются ничем не оправданныму количеству биг-бордов и ситилайтов в столице, их пестротой и бессмыслицей. Собственно, “второй ярус” города имеет очень неприглядный вид. Реклама испортила исторически-культурное, ландшафтное лицо города. По приблизительным подсчетам, в Киеве установлено почти 14 тысяч рекламных конструкций, 20 тысяч – информационных вывесок. Фактическая площадь рекламных носителей в столице составляет почти 55 тысяч квадратных метров. Согласна с киевлянами, это многовато”.
Рекомендуємо до перегляду
Мішші Орєшніков: “Чувашія-Волзька Булгарія стане найбільш інвестиційно привабливою державою Європи”
16:00 Демонтаж держави-агресора та спонсора тероризму, російської федерації, є безумовним і обов’язковим запобіжником проти подальших злочинних дій з боку кремлівських режимів. Тільки це убезпечить…
Розпродаж на 130 млн: Київрада затвердила черговий перелік комунальних об’єктів на приватизацію
14:00 Столична міськрада затвердила новий перелік комунальних будівель та приміщень, які підлягають “малій приватизації”. До нього увійшли близько сотні об’єктів загальною площею понад 16…
Калашник, Старенька і Коваленко: що відомо про нових заступників голови КОДА
19:22 Київщина отримала трьох нових заступників голови Київської ОДА — Євгена Коваленка, Ірину Стареньку та Миколу Калашника. Коваленко працюватиме над питаннями відновлення інфраструктури та…