Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) внесло французького продуктового ритейлера Auchan до списку міжнародних спонсорів війни. Компанія не згорнула діяльність у росії, сплачує податки в держбюджет рф і до того ж допомагає російським військовим “гуманітаркою”.
Про це KВ стало відомо з повідомлення НАЗК.
“Зокрема, завдяки журналістським розслідуванням The Insider, Le Monde і Bellingcat (https://bit.ly/3xM8EIJ) стало відомо, що від початку повномасштабного вторгнення, російська дочірня компанія французького “Ашану” постачала товари російським військовим на окупованих українських територіях під виглядом “гуманітарної допомоги”, а також допомагала з виконанням мобілізаційних заходів в рф, – йдеться у повідомленні.
За інформацією журналістів, списки товарів, які постачались на окуповані території нібито як “гуманітарна допомога” насправді складалися із чоловічих шкарпеток, цигарок (які не можуть постачатися як гуманітарна допомога), запальничок та бритв, що ставить під сумнів гуманітарну мету такої “допомоги”.
Крім того, компанія збирала і передавала до військкоматів усю необхідну інформацію про своїх співробітників, після чого їх вже могли мобілізувати прямо з робочого місця.
Також зазначається, що для корпорації росія є другим за значущістю ринком збуту після Франції.
“Лише у 2020 році російський “Ашан” сплатив 167 мільйонів доларів до російського бюджету. За підрахунками журналістів, це дорівнює вартості 15 літаків СУ-25, 42 танків, 222 ракет “Калібр”, або 477 тисячам автоматів АК-74. Ми не можемо дозволити, щоби росія продовжила отримувати ці кошти, за які потім вбиває українців. Ми хочемо, щоби будь-яким компаніям було соромно співпрацювати із вбивцями. Інститут репутації має працювати, тому ми внесли “Ашан” у перелік міжнародних спонсорів війни”, — заявив голова НАЗК Олександр Новіков.
Довідка: Auchan Retail — міжнародна мультиформатна компанія, яка була заснована у 1961 році у Франції та вже представлена у 17 країнах Європи, Азії та Африки. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році. Зараз мережа магазинів, що працюють у форматах гіпермаркетів, супермаркетів та магазинів біля будинку представлена в 9 містах. Також компанія розвиває електронну комерцію.
Фото: The Insider