“Укрпошта” відкрила голосування за тему наступної поштової марки, яку планується використати у наступному поштовому випуску. На зміну популярній марці “Русский военный корабль, иди на#уй!” може прийти одна з п’яти тем – “Героям Слава”, “Путін, Москва палає, Гаага чекає”, “Песик Патрон із ДСНС”, “Ой у лузі червона калина…” та “Доброго вечора, ми з України”. Голосування триватиме до 21 травня включно.
Про це KВ стало відомо із допису на офіційній сторінці “Укрпошта” в Facebook.
Так, “Укрпошта” повідомляє, що голосування за ескіз марки з кораблем дало чітко зрозуміти, що філателія — це історія не лише про поштову валюту чи колекціонування, а про громадянську позицію, яку чути на увесь світ.
“Ми хочемо, аби такий народний вибір став доброю традицією для українців, які можуть долучитися до творення сучасного філателістичного мистецтва в Україні. Тож запускаємо голосування за тему наступної поштової марки, що триватиме до 21 травня включно. Ви можете обрати одну із запропонованих тем та лайкнути фото з нею. Ту тему, що збере найбільше голосів, ми використаємо у наступному поштовому випуску, що буде вже у червні-липні”, – зазначають у компанії.
Наразі “Укрпошта” запропонувала для відображення на марках одну з п’яти тем: “Героям Слава”, “Путін, Москва палає, Гаага чекає”, “Песик Патрон із ДСНС”, “Ой у лузі червона калина…” та “Доброго вечора, ми з України”.
“Зверніть увагу, що голосування буде проходити також у застосунку Дія та в інших соцмережах Укрпошти: Instagram та Telegram. Тому голоси будуть враховані зі всіх офіційних джерел та оголошені 22 травня. Ну що, поїхали. Нехай переможе та тема, яку потім вподобає кожен українець”, – повідомляє “Укрпошта”.
Як повідомляла *КВ, 12 квітня “Укрпошта” ввела в обіг поштову марку зі знаковою фразою цієї війни – “Русский военный корабль, иди на#уй!”. Ця робота українського художника Бориса Гроха викликали великий ажіотаж серед українців – біля Головпоштамту в Києві протягом декількох тижнів збиралися багатокілометрові черги охочих придбати її. Уже станом на 18 квітня було продано практично 50% від тиражу в 1 мільйон марок. “Укрпошті” навіть довелося вводити обмеження щодо продажу таких марок “в одні руки”.
Читайте: На Головпоштамті у Києві знову утворилася багатометрова черга за маркою “Русскій корабль, іді нах…”
Фото: “Укрпошта”