Із початку 2025 року до Дніпровського сервісного центру комунального концерну «Центр комунального сервісу» звернулися майже 16 тисяч мешканців. Серед них – понад 200 військовослужбовців, яких обслуговують у пріоритетному порядку.
Про це, як передає КВ, повідомили у пресслужбі КМДА.
Як повідомляється, на особистий прийом звернулись 15 тис.746 споживачів. Серед них — 207 військовослужбовців, яких обслуговують без черги. Ще 17 тис.450 звернень було опрацьовано дистанційно, що стало найбільшим показником серед усіх сервісних центрів столиці.
Як зазначили у КМДА, військові найчастіше звертаються щодо перерахунків за житлово-комунальні послуги через довготривалу відсутність за місцем реєстрації або неможливість передати показники лічильників.
Також, у Дніпровському РСЦ активно обслуговують також жителів інших районів лівого берега, зокрема Дарницького, де після обстрілів тимчасово не працює місцеве відділення.
У відомстві наголосили, що споживачі можуть записатися на прийом онлайн або скористатися живою чергою, при цьому пільгові категорії обслуговуються в першу чергу.
Читайте: На столичній Оболоні 11 тисяч киян за півроку мали комунальні проблеми, зафіксовані місцевою владою
Фото: ЦКС
КиївВладаВладислава Олійник