Понад 2700 носіїв зовнішньої реклами у Києві працює на суспільні потреби

Понад 2700 носіїв зовнішньої реклами у Києві працює на суспільні потреби

У Києві понад 2700 носіїв зовнішньої реклами працює на соціальну місію: посилює волю українців боротися і перемагати. Білборди, сітілайти, а також реклама в метро говорять голосами міст-героїв, дякують захисникам і всім, хто допомагає Україні на шляху до перемоги у війні. 

Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“Оператори реклами переорієнтувалися з перших годин повномасштабного вторгнення і підключилися до інформаційних військ. Наразі чи не вся цифрова зовнішня реклама Києва працює суто на суспільні потреби. Кожного дня на екранах з’являються все нові й нові повідомлення, направлені на інформаційну та морально-психологічну підтримку містян”, – зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

Як йдеться у повідомленні, зовнішня реклама у столиці розповсюджує важливі меседжі Міністерств, Збройних Сил України, СБУ, добровольчих батальйонів, волонтерських та громадських організацій, допомагає збирати кошти для армії і постраждалих від дій агресора. Зовнішня реклама також поширює інформацію, яка може врятувати життя: до прикладу, наразі в місті розміщено інструкції, як діяти у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів. Під час повномасштабного вторгнення оператори інструктують людей, як безпечно повідомити СБУ про пересування ворожої техніки. Також розміщувалась інформація, як солдати окупаційної армії можуть відмовитись від участі в загарбницьких діях і здатись у полон. Оператори проводили об’єднавчі кампанії з візуально простими й водночас емоційно потужними зверненнями від містян до містян: львів’яни підтримують харків’ян, ужгородці – маріупольців, захід піклується про схід, а схід країни звитяжно стримує загарбників.

Також реклама підкреслює важливість економічного фронту, адже робота підприємців – це важливий внесок у Перемогу.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

“Я б хотіла подякувати операторам реклами за їхню активність і оперативність. Під час війни від швидкості донесення важливих меседжів залежать людські життя. Хотіла б подякувати підприємцям, які власним коштом транслюють суспільно значущу інформацію – це, дійсно, прояв соціальної відповідальності бізнесу”, – наголосила Оксана Поліщук.

Вона нагадала, що міська влада також пішла назустріч бізнесу і звільнила операторів від плати за користування місцями комунальної власності на період дії воєнного стану.

“В умовах воєнного стану економіка повинна працювати. Тому місто надало бізнесу низку пільг, у тому числі й операторам реклами. Ми розуміємо, наскільки важлива робота на інформаційному фронті, а також розуміємо, що галузь зараз не отримує комерційних надходжень, але продовжує забезпечувати своїх  працівників заробітною платою і надає доступ до рекламних площин бізнесу, який відновлює роботу. Зараз важливо працювати разом для  Перемоги”, – підкреслила Оксана Поліщук.

Нагадаємо, ще наприкінці лютого Управління з питань реклами КМДА закликало власників рекламних конструкцій розміщувати на них листи російським окупаційним військам. Жодних погоджень не вимагалось.

Читайте: Владельцев наружной рекламы призвали размещать на бордах послания российским оккупантам


Фото: 18000.com.ua

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Ремонтувати шляхопровід на столичній Троєщині довірили соратнику ексмера Одеси Геннадія Труханова
Ремонтувати шляхопровід на столичній Троєщині довірили соратнику ексмера Одеси Геннадія Труханова
09:00 Столична корпорація «Київавтодор» розпочинає ремонт 25-річного шляхопроводу на вулиці Рональда Рейгана (раніше – Драйзера) над коліями швидкісного трамваю. На роботи планують витратити понад…
Київські КП нарешті “вийшли в плюс”: що було з їхніми фінансами з початку 2024 року
Київські КП нарешті “вийшли в плюс”: що було з їхніми фінансами з початку 2024 року
09:00 У останні півтора року столичні КП нарешті вирівняли свої фінансово-економічні показники. Так, на противагу 2023 року, коли загальна сума збитків цих підприємств та…
Мільйон доларів за гектар у Києві: стали відомі подробиці справи НАБУ щодо ймовірних хабарників з Міноборони
Мільйон доларів за гектар у Києві: стали відомі подробиці справи НАБУ щодо ймовірних хабарників з Міноборони
09:00 НАБУ наразі розслідує справу щодо отримання хабара посадовцями Міноборони та підпорядкованого йому ЦТУКБ за можливість забудови майже 1 га землі на вул. Симиренка,…
Banner
QlU7mDx4