Понад 2700 носіїв зовнішньої реклами у Києві працює на суспільні потреби

Понад 2700 носіїв зовнішньої реклами у Києві працює на суспільні потреби

У Києві понад 2700 носіїв зовнішньої реклами працює на соціальну місію: посилює волю українців боротися і перемагати. Білборди, сітілайти, а також реклама в метро говорять голосами міст-героїв, дякують захисникам і всім, хто допомагає Україні на шляху до перемоги у війні. 

Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

“Оператори реклами переорієнтувалися з перших годин повномасштабного вторгнення і підключилися до інформаційних військ. Наразі чи не вся цифрова зовнішня реклама Києва працює суто на суспільні потреби. Кожного дня на екранах з’являються все нові й нові повідомлення, направлені на інформаційну та морально-психологічну підтримку містян”, – зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

Як йдеться у повідомленні, зовнішня реклама у столиці розповсюджує важливі меседжі Міністерств, Збройних Сил України, СБУ, добровольчих батальйонів, волонтерських та громадських організацій, допомагає збирати кошти для армії і постраждалих від дій агресора. Зовнішня реклама також поширює інформацію, яка може врятувати життя: до прикладу, наразі в місті розміщено інструкції, як діяти у випадку виявлення вибухонебезпечних предметів. Під час повномасштабного вторгнення оператори інструктують людей, як безпечно повідомити СБУ про пересування ворожої техніки. Також розміщувалась інформація, як солдати окупаційної армії можуть відмовитись від участі в загарбницьких діях і здатись у полон. Оператори проводили об’єднавчі кампанії з візуально простими й водночас емоційно потужними зверненнями від містян до містян: львів’яни підтримують харків’ян, ужгородці – маріупольців, захід піклується про схід, а схід країни звитяжно стримує загарбників.

Також реклама підкреслює важливість економічного фронту, адже робота підприємців – це важливий внесок у Перемогу.

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

“Я б хотіла подякувати операторам реклами за їхню активність і оперативність. Під час війни від швидкості донесення важливих меседжів залежать людські життя. Хотіла б подякувати підприємцям, які власним коштом транслюють суспільно значущу інформацію – це, дійсно, прояв соціальної відповідальності бізнесу”, – наголосила Оксана Поліщук.

Вона нагадала, що міська влада також пішла назустріч бізнесу і звільнила операторів від плати за користування місцями комунальної власності на період дії воєнного стану.

“В умовах воєнного стану економіка повинна працювати. Тому місто надало бізнесу низку пільг, у тому числі й операторам реклами. Ми розуміємо, наскільки важлива робота на інформаційному фронті, а також розуміємо, що галузь зараз не отримує комерційних надходжень, але продовжує забезпечувати своїх  працівників заробітною платою і надає доступ до рекламних площин бізнесу, який відновлює роботу. Зараз важливо працювати разом для  Перемоги”, – підкреслила Оксана Поліщук.

Нагадаємо, ще наприкінці лютого Управління з питань реклами КМДА закликало власників рекламних конструкцій розміщувати на них листи російським окупаційним військам. Жодних погоджень не вимагалось.

Читайте: Владельцев наружной рекламы призвали размещать на бордах послания российским оккупантам


Фото: 18000.com.ua

КиївВлада

Автор:
Бровко Ігор
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
“Рибне місце”: прокуратура намагається забрати в оточення Івахіва-Пилипишина 7,8 га столичного лісу
09:00 Наразі в судах вирішується доля 7,8 га лісу в заказнику “Дарничанка” – біля колишнього хутору Рибного в Дніпровському районі Києва. Столична прокуратура вимагає…
Banner
QlU7mDx4