За два з половиною роки у “Центр комунального сервісу” (ЦКС) 3020 мешканців Києва пройшли безкоштовне навчання, що допомагає опанувати онлайн-сервіси з оплати комунальних послуг та дистанційного вирішення питань, пов’язаних із отриманням житлово-комунальних послуг.
Про це KV стало відомо з повідомлення пресслужби Київської міськдержадміністрації (КМДА).
Онлайн-навчання ЦКС запровадив ще у червні 2018 року, а у період карантинних обмежень, заняття переформатували на дистанційну форму, зокрема, у режим вебінарів.
Уміння користуватися такими сервісами особливо важливе для людей старшого віку, які можуть наразити себе на небезпеку у чергах, щоб оплатити комунальні послуги.
Безкоштовне навчання містить детальну інструкцію з користування зручними інтернет-сервісами та практичне заняття, завдяки якому слухачі мають можливість:
-
зареєструватися в особистому кабінеті “Центру комунального сервісу”;
-
передати показання квартирних лічильників води та опалення;
-
Надіслати онлайн-звернення фахівцю ЦКС через сайт;
-
створити заявку на повірку, заміну чи встановлення лічильників;
-
cформувати звернення через месенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок;
-
сплатити за усі спожиті комунальні послуги (без комісії – карткою киянина).
Для реєстрації на навчання достатньо:
-
перейти за посиланням: https://edu.cks.com.ua/rozklad-zanyat (лекція “Онлайн комуналка”);
-
отримати на електронну пошту запрошення (посилання на вебінар), у якому буде зазначено дату та час проведення лекції;
-
перейти у визначений час за посиланням та натиснути “Долучитися”.
Навчання проводиться щоп’ятниці об 11:00 за попередньою реєстрацією.
Читайте: Валентин Мондриївський: У столиці відновили серію програм “Відкритий урок”
Фото: пресслужба КМДА.