Сьогодні, 3 липня, на засіданні штабу Ради оборони Київської області керівництво КОДА обговорило проблему зникнення мобільного зв’язку при відключенні світла з представниками мобільних операторів Vodafone, Київстар, Lifecell.
Про це, як стало відомо КВ, йдеться у повідомленні начальника Київської ОВА (ОДА) Руслана Кравченка (на фото).
«Немає світла. Зникає мобільний зв’язок. Такі скарги чую останнім часом від мешканців Київщини дуже часто. На засіданні штабу Ради оборони Київської області обговорили цю проблему за участі представників мобільних операторів. Проблема є, її визнають. Визначили кроки, як оперативно виправляти», – наголосив Руслан Кравченко.
Зокрема, є необхідність збільшення кількості генераторів на станціях, які надають зв’язок.
«Мобільні оператори запевнили, що вже працюють над цим і найближчим часом збільшать їх кількість. Люди не можуть бути заручниками і, у випадку необхідності, не мати можливості зателефонувати, наприклад, в швидку, поліцію чи ДСНС. Я вже звертав на це увагу, торік ухвалювали відповідне рішення на штабі. Однак, мобільні оператори не поспішали його виконувати. Наразі часу немає. Доведеться надолужувати оперативно. Люди мають бути зі зв’язком», – сказав Руслан Кравченко.
Крім того, зауважив начальник Київської ОВА, всі базові станції оснащені акумуляторними батареями нового типу, які мають забезпечувати безперебійну роботу мережі протягом декількох годин. Однак в деяких місцях зв’язок після відключення світла зникає або одразу, або вже за годину.
«Причина – дуже часто ці батареї не встигають перезаряджатися через тривалу відсутність електроенергії. Ще одна проблема – вичерпання ресурсу дії цих батарей. Деякі не витримують навіть 4 годин роботи. Тому мобільні оператори мають надати об’єктивну інформацію щодо термінів роботи акумуляторів, а в разі потреби їх замінити», – додав начальник КОВА.
Читайте: Зеленський вимагає пояснень, чому під час вимкнень світла зникає мобільний зв’язок
Фото: відкриті джерела
КиївВладаОлексій Вєтров