Томенко: Кличко не захотів вирішувати проблеми киян з громадським транспортом

Томенко: Кличко не захотів вирішувати проблеми киян з громадським транспортом

Мер Києва Віталій Кличко, на переконання лідера партії “Рідна країна” Миколи Томенка, за 6 років не вирішив проблему мешканців столиці з громадським транспортом і навряд чи впорається з нею впродовж наступного терміну.

Про це KV стало відомо з заяви Миколи Томенко в Фейсбуці.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть”
 

“Більшість киян тільки від однієї думки про громадський транспорт кидає в піт. Ще б пак, вранці їхати на одній нозі в маршрутці або ж метро на роботу, як та кілька в банці. Звідси й зіпсований настрій, а за ним і невдалий день. Більш за все потерпають кияни, які мешкають біля станцій “Лісова”, “Дарниця”, “Харківська”, “Академмістечко”, “Почайна”. Але вишенька на торті – це намагання втиснутися у міську електричку о годині так 7-8 ранку на станціях “Троєщина-1” та “Троєщина-2”. Проте Кличку що до того? Не йому ж вранці випробовувати свої нерви. Він столицею пересувається на розкішних позашляховиках”, – запевнив Микола Томенко.

Подписывайтесь на новости “КиевVласть” в Телеграм

Політик згадав про проблеми з громадським транспортом в столиці під час карантину.

“Про ситуацію з громадським транспортом під час карантину не варто й згадувати. Кількість пасажирів у транспорті урізали для безпеки громадян – добре. Але чи пустили більше трамваїв, тролейбусів, автобусів по маршруту? Ні! І це при тому, що спочатку Кличко взагалі обіцяв, що через закриття метро інший громадський транспорт змінить свої маршрути та буде максимально охоплювати всі станції в Києві. Та це були лише слова! Лікарі, фармацевти, працівники супермаркетів мали вистоювати кілометрові черги, щоб дістатися до роботи”, – нагадав лідер партії “Рідна країна”.

Микола Томенко відмітив, якщо за 6 років Кличко впоратися з цими проблемами не зміг, то навряд чи впорається з ними впродовж наступного терміну. Також політик розказав, як вирішити питання з громадським транспортом у Києві.

“Що ж, якщо Кличко не вистачило часу, щоб вирішити ці проблеми, точніше бажання не було, то давайте розберемося з чого потрібно було почати. Перш за все, зі створення сучасних міських логістичних схем для комунального транспорту. Спочатку – плани, потім схема руху, і тільки вже потім – безпосередньо закупівлі транспорту. Причому, бажано попередньо продумати, на яких ремонтних і обслуговуючих базах вся ця техніка буде підтримуватися в працездатному стані. Це ціла система, яка починається не з того, що “давайте купимо нові трамваї, нові автобуси і нові тролейбуси”, – зазначив Микола Томенко.

Томенко: Кличко не захотів вирішувати проблеми киян з громадським транспортом

Він наголосив, що Кличко не думає про те, як зробити краще для киян.

“Але ж Кличко не думає про те, як зробити краще для киян. Він думає лише про те, як би краще було власним кишеням та кишеням його команди. Ось вам приклад: нещодавно наближений до нього Андрій Странніков проштовхнув у Київраді рішення щодо закупівлі автобусів на 10 млн євро з неймовірною рентабельністю, а точніше – переплатою. Гроші з бюджету виділили, а далі що, план дій вже є?“, – звернувся з пиняттям до Віталія Кличко у своєму дописі Микола Томенко.

Читайте: Кличко тратит деньги киевлян на бессмысленные проекты и подарки, – Томенко

Фото: KV

КиевVласть

Автор:
Олексій Вєтров
Рекомендуємо до перегляду
Гольф за 46 мільйонів: що насправді планують облаштувати на території Київської обласної клінічної лікарні
Гольф за 46 мільйонів: що насправді планують облаштувати на території Київської обласної клінічної лікарні
09:19 КП Київська обласна клінічна лікарня оголосила тендер на влаштування благоустрою, облаштування спортивного та гольф-майданчика із встановленням тимчасових споруд. Вартість робіт оцінюється в майже…
Без світла: Славутич долає блекаут після дронової атаки ворога
Без світла: Славутич долає блекаут після дронової атаки ворога
17:22 У Славутичі на Київщині тривають роботи з ліквідації наслідків масштабного блекауту, спричиненого російською атакою дронами 1 жовтня. Удар завдав шкоди не лише життєдіяльності…
Чверть мільярда гривень за кілометр: у столиці стартує капремонт Харківського шосе
Чверть мільярда гривень за кілометр: у столиці стартує капремонт Харківського шосе
09:00 В корпорації “Київавтодор”, попри регулярні обстріли столиці, наважилися на капітальний ремонт Харківського шосе. Окрім нового дорожнього покриття, тут обіцяють модернізацію, як от нові…
Banner
QlU7mDx4