Мер Києва Віталій Кличко, на переконання лідера партії “Рідна країна” Миколи Томенка, за 6 років не вирішив проблему мешканців столиці з громадським транспортом і навряд чи впорається з нею впродовж наступного терміну.
Про це KV стало відомо з заяви Миколи Томенко в Фейсбуці.
“Більшість киян тільки від однієї думки про громадський транспорт кидає в піт. Ще б пак, вранці їхати на одній нозі в маршрутці або ж метро на роботу, як та кілька в банці. Звідси й зіпсований настрій, а за ним і невдалий день. Більш за все потерпають кияни, які мешкають біля станцій “Лісова”, “Дарниця”, “Харківська”, “Академмістечко”, “Почайна”. Але вишенька на торті – це намагання втиснутися у міську електричку о годині так 7-8 ранку на станціях “Троєщина-1” та “Троєщина-2”. Проте Кличку що до того? Не йому ж вранці випробовувати свої нерви. Він столицею пересувається на розкішних позашляховиках”, – запевнив Микола Томенко.
Політик згадав про проблеми з громадським транспортом в столиці під час карантину.
“Про ситуацію з громадським транспортом під час карантину не варто й згадувати. Кількість пасажирів у транспорті урізали для безпеки громадян – добре. Але чи пустили більше трамваїв, тролейбусів, автобусів по маршруту? Ні! І це при тому, що спочатку Кличко взагалі обіцяв, що через закриття метро інший громадський транспорт змінить свої маршрути та буде максимально охоплювати всі станції в Києві. Та це були лише слова! Лікарі, фармацевти, працівники супермаркетів мали вистоювати кілометрові черги, щоб дістатися до роботи”, – нагадав лідер партії “Рідна країна”.
Микола Томенко відмітив, якщо за 6 років Кличко впоратися з цими проблемами не зміг, то навряд чи впорається з ними впродовж наступного терміну. Також політик розказав, як вирішити питання з громадським транспортом у Києві.
“Що ж, якщо Кличко не вистачило часу, щоб вирішити ці проблеми, точніше бажання не було, то давайте розберемося з чого потрібно було почати. Перш за все, зі створення сучасних міських логістичних схем для комунального транспорту. Спочатку – плани, потім схема руху, і тільки вже потім – безпосередньо закупівлі транспорту. Причому, бажано попередньо продумати, на яких ремонтних і обслуговуючих базах вся ця техніка буде підтримуватися в працездатному стані. Це ціла система, яка починається не з того, що “давайте купимо нові трамваї, нові автобуси і нові тролейбуси”, – зазначив Микола Томенко.
Він наголосив, що Кличко не думає про те, як зробити краще для киян.
“Але ж Кличко не думає про те, як зробити краще для киян. Він думає лише про те, як би краще було власним кишеням та кишеням його команди. Ось вам приклад: нещодавно наближений до нього Андрій Странніков проштовхнув у Київраді рішення щодо закупівлі автобусів на 10 млн євро з неймовірною рентабельністю, а точніше – переплатою. Гроші з бюджету виділили, а далі що, план дій вже є?“, – звернувся з пиняттям до Віталія Кличко у своєму дописі Микола Томенко.
Читайте: Кличко тратит деньги киевлян на бессмысленные проекты и подарки, – Томенко
Фото: KV