За підсумками першого півріччя 2023 року мешканці Київської області отримали близько 460 тисяч адміністративних послуг. На сьогодні центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) надають 572 види послуг та продовжують їх розширювати.
Про це KВ стало відомо з повідомлення на сайті Київської обласної військадміністрації (ОВА).
За даними Департаменту економіки Київської ОВА, цьогоріч найбільш затребуваними є такі послуги:
-
реєстрація місця проживання (надано понад 168 тис. послуг);
-
державна реєстрація нерухомого майна (понад 86 тис.);
-
послуги соціального характеру (понад 61 тис.).
У повідомленні наводиться й така статистика: видано понад 12 тис. довідок ВПО, які можна отримати у 54 ЦНАПах, та 8742 повідомлень про пошкоджене нерухоме майно.
У 50 ЦНАПах Київщини можна отримати послуги з державної реєстрації юридичних осіб, ФОПів та громадських формувань.
У 58 центрах надають послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Послуги Державної міграційної служби України з оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон доступні в 24 центрах, з видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів – у 5, а 44 ЦНАПи надають послугу “єМалятко”.
“Після деокупації регіону ЦНАПи постійно вдосконалюють систему надання адміністративних послуг, щоб мешканці, які проживають у віддалених населених пунктах,могли отримати необхідні документи та послуги безпосередньо за місцем проживання. Центри запрацювали в Зазимській та Калинівській громадах Броварського району. Тепер доступ до адміністративних послуг для мешканців Київщині став ще ближчим та зручнішим.
Загалом станом на 1 липня у регіоні функціонують 66 ЦНАПів, 3 територіальні підрозділи та 155 віддалених робочих місць”, – інформують у згаданому департаменті Київської ОВА.
Читайте: В Іванкові запрацював сучасний модульний ЦНАП
Фото: з відкритих джерел