З 1 вересня у Фастові почне працювати Центр комунікації з медичних питань. Оператори центру будуть консультувати громадян в телефонному режимі щодня – по будням – з 7.00 до 20.00, в суботу та неділю – з 7.00 до 14.00. В центрі можна буде отримати інформацію щодо наявності медичних послуг і умов їх отримання.
Про це KВ стало відомо з повідомлення Фастівської міськради.
“Минулого року рішенням сесії Фастівської міської ради було створено комунальний заклад Фастівської міськради “Фастівський центр комунікації з медичних питань”. З вересня центр розпочне свою роботу з населенням щодо надання інформаційних послуг з медичних питань”, – зазначено у повідомленні.
Робота колл-центру, як відмічається, передбачена в 2 зміни – з 7.00 до 20.00, в суботу та неділю з 7.00 до 14.00. Кількість операторів в зміні залежатиме від напруженості потоку дзвінків.
У Фастівській міськраді пояснили, що відповідно до причини звернення, клієнту надаватиметься інформація щодо наявності медичних та інших послуг і умов їх отримання, графіки прийому та відсутності лікарів, роботи лабораторії, інших структурних підрозділів, наявність та умови отримання медичних послуг, правила та варіанти запису на прийом до лікаря.
Також повідомляється, що певний час колл-центр працюватиме паралельно використовуючи наявні реєстратури, поступово виключаючи зовнішній зв’язок реєстратур, та роботу лікарів по запису пацієнтів на прийом.
Читайте: На Київщині почав роботу ще один Центр безпеки
Фото: ternopilcity.gov.ua