У Києві розпочала роботу телефонна “гаряча лінія” щодо надання соціальних послуг

У Києві розпочала роботу телефонна “гаряча лінія” щодо надання соціальних послуг

У Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування відкрито нову телефонну “гарячу лінію” з питань надання соціальних послуг. Кияни можуть отримати роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами, роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів тощо.


Про це KВ стало відомо з повідомлення на Офіційному порталі Києва. 


Підписуйтесь на “КиївВладу”
 


Як повідомив директор Департаменту соціальної політики КМДА Руслан Світлий, “гарячу лінію” створено для надання інформації громадянам щодо соціальних послуг, а також для того, щоб оперативно реагувати на скарги стосовно якості їх надання.


Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Звернувшись за телефоном: (044) 500 23 23, кияни можуть отримати:


  • роз’яснення з питань порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома, паліативний догляд, соціальна адаптація, консультування, денний догляд, натуральна допомога, транспортні послуги, представництво інтересів, фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо);

  • роз’яснення щодо порядку звернення для отримання соціальних послуг та переліку необхідних документів;

  • інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми “Турбота. Назустріч киянам” – продуктових наборів, засобів особистої гігієни (підгузок, пелюшок, урологічних прокладок), наборів миючих засобів, одноразової матеріальної допомоги, засобів реабілітації (палиць, милиць, крісел колісних, інвалідних візків, ходунків, протипролежневих матраців тощо);

  • інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб із інвалідністю;

  • інформацію щодо отримання послуг через соціальне замовлення;

  • контактну інформацію надавачів соціальних послуг.


“Гаряча лінія” працює в робочі дні з 08:30 до 16:00.


Нагадаємо, у Київській області продовжує функціонувати “гаряча лінія” для жителів регіону. Протягом лютого 2023 року до кол-центру надійшло 731 звернення громадян.


Читайте: На Київщині за місяць на “гарячу лінію” надійшло понад 700 звернень громадян 

Фото: Укрінформ

КиївВлада


Автор:
Павло Башинський
Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
Не пройшло і три роки: в Ірпені майже 100 млн гривень почали відновлювати будинок на вулиці Миру
13:00 Місто Ірпінь, яке стало одним із символів стійкості під час окупації Київщини, досі відновлює зруйновані оселі містян. Одним з показових прикладів відновлення є…
Мільйони на папери: як "Київавтодор" переписує свої кошториси
Мільйони на папери: як “Київавтодор” переписує свої кошториси
09:00 Ремонту кожної столичної дороги передує масштабна підготовка у вигляді розробки проєктно-кошторисної документації, яка влітає в добрячу копійку, однак далеко не всі ремонти розпочинають…
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
Щурячі мікросоми та наночастинки благородних металів: які хімічні речовини й за скільки купували київські ВНЗ у 2024 році
09:00 Щорічно університети вкладають чималі кошти задля забезпечення освітнього процесу, зокрема розвитку лабораторно-дослідницької діяльності. Торік лише пʼять провідних ВНЗ — Шевченків університет, Київська політехніка,…
Banner
QlU7mDx4