Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації (КМДА) і КП “Київреклама” під час бюджетних консультацій з Департаментом фінансів КМДА представили свій стратегічний план на 2024 рік. Було висвітлено основні результати діяльності Управління і комунального підприємства за минулі роки, а також спрогнозовано цільові показники на наступний рік.
Про це KВ стало відомо з повідомлення пресслужби Управління з питань реклами КМДА.
Як повідомляється, впродовж бюджетних консультацій було висвітлено наступні результати діяльності Управління з питань реклами КМДА і КП “Київреклама” у 2023 році:
- надходження до міського бюджету від плати за користування місцями розміщення реклами за 2021-2023 рік становить більше 154 млн гривень, з них – 122 млн лише за 2021 довоєнний рік
- рівень демонтажу незаконних конструкцій та кількість поданих звернень на оформлення конструкцій у місті Києві за 2023 рік досягли довоєнного періоду
- за 9 місяців цього року було розміщено 5404 сюжетів соціальної реклами, у тому числі на військово-патріотичну тематику (вже перевиконано план на рік у 5 разів)
- накладено комісією ВО КМР (КМДА) адміністративних стягнень за незаконне розміщення реклами на суму 2,3 млн гривень.
Також було представлено основні стратегічні цілі Управління з питань реклами КМДА і КП “Київреклама” на наступний рік:
- вдосконалення онлайн-сервісів з надання адміністративних послуг
- підвищення рівня поінформованості мешканців міста про діючі правила розміщення рекламних засобів та вивісок
- зменшення кількості конструкцій, розміщених з порушенням встановлених вимог та правил
- підвищення ефективності соціальної реклами, як каналу комунікації для залучення мешканців міста до вирішення суспільно важливих проблем
Начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук зазначила що, для реалізації проголошених цілей вже здійснюються заходи з удосконалення сервісу онлайн-подачі звернення на оформлення вивіски, який наразі працює у тестовому режимі. Крім того, вже запущено сервіс інформаційних сповіщень для власників конструкцій, який нагадує про все, що стосується розміщення конструкцій.
Зазначається, що окремо було обговорено питання щодо відновлення плати за користування місцями розміщення рекламних засобів у місті Києві. Оксана Поліщук зазначила, що спрогнозоване надходження до міського бюджету від плати за користування місцями розміщення реклами за 2024 рік за умови прийняття відповідних рішень депутатами міської ради може становити понад 115 млн гривень.
Нагадаємо, в Управлінні з питань реклами КМДА розповіли, що на стадії розгляду та проходить профільні комісії у КМДА знаходиться проект рішення Київради, який дозволить підвищити відповідальність для бізнесу за повторне самовільне розміщення незаконних вивісок на фасадах.
Читайте: У Києві планують збільшити покарання за повторне самовільне розміщення рекламних вивісок
Раніше у Києві ініціювали зміни до Порядку розміщення вивісок. Запропоновані зміни мали удосконалити процедуру оформлення вивісок, надати більшої чіткості вимогам і врегулювати розміщення маркіз. Окрім цього, передбачалося встановлення обмежень щодо кількості вивісок, розміщених одним власником на фасаді будинку.
Читайте: КМДА ініціює зміни до чинного Порядку розміщення вивісок у столиці
Фото: bigkyiv.com.ua