Із липня в Контактному центрі 15-51 працює безкоштовна гаряча лінія допомоги людям, які переживають посттравматичний стресовий розлад (ПТСР). Станом на вересень надано кваліфіковану допомогу та опрацьовано 1606 дзвінків.
Про це KВ стало відомо з повідомлення КМДА.
Зазначається, що усі дзвінки гарячої лінії є анонімними та конфіденційними.
ТОП-питань, із якими найчастіше звертаються за психологічною підтримкою до фахівців: через військові дії, повітряні тривоги, відчуття стресу та розгубленості, щодо панічних атак тощо.
“Досвідчені психологи допомагають людям розібратись із цими проблемами, подивитись на ситуацію з іншої сторони, знизити рівень стресу і віднайти у собі сили жити повноцінним насиченим життям”, – зйдеться у повідомленні.
Пресслужба нагадала, що Контактний центр міста Києва та фармацевтична компанія “Дарниця” підписали Меморандум про співпрацю з метою підтримки та надання допомоги громадянам щодо травматичних стресових подій. За телефоном “гарячої лінії” дипломовані психологи допоможуть подолати стресові розлади та навчать, як упоратися з наслідками психологічної травми, адаптуватись після вимушеної зміни місця проживання, пережити втрату близької людини або родича, навчать навичкам подолання тривоги та розкажуть, як регулювати психологічний стан в умовах війни.
Для отримання кваліфікованої психологічної допомоги потрібно:
- Зателефонувати на гарячу лінію 15-51;
- Прослухати голосове меню та обрати номер “3” для з’єднання з психологом;
- Отримати консультацію спеціаліста та роз’яснення щодо подальших дій.
Фото: КМДА