У столиці почали роботу над новими Правилами розміщення реклами на громадському транспорті. Це стане першим етапом комплексної реформи, яка дозволить впорядкувати й уніфікувати розміщення рекламних конструкцій у муніципальному транспорті.
Про це, як стало відомо КВ, повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.
Зазначається, що наразі у столиці немає єдиного нормативного документа, що врегульовує розміщення реклами в громадському транспорті, особливо в метро.
У нових правилах буде визначено: класифікатор типів рекламних конструкцій, які дозволено встановлювати в транспорті; вимоги до таких конструкцій; перелік місць, де реклама може або не може розміщуватися. Наступним кроком після затвердження правил стане розробка схеми розміщення реклами − перелік дозволених місць відповідно до затвердженого класифікатора.
Після проходження усіх необхідних процедур, зокрема регуляторної, проєкт Правил винесуть на розгляд Київської міської ради.
Читайте: У квітні у Києві було демонтовано рекордну кількість рекламних конструкцій
Фото: відкриті джерела
КиївВлада