У Київському метрополітені тимчасово не працюють комплекси самообслуговування. Наразі сплатити за проїзд можна декількома способами.
Про це KВ дізналась з повідомлення пресслужби Київської міської державної адміністрації (КМДА).
“З технічних причин на станціях метро тимчасово не працюють комплекси самообслуговування”, – йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що фахівці обслуговуючої компанії вже працюють над оперативним відновленням роботи обладнання.
Зазначається, що наразі сплатити за проїзд можна:
- транспортною карткою
- qr-кодом, згенерованим у застосунку “Київ Цифровий”
- (https://kyiv.digital/start)◽️ безконтактною банківською карткою
- мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
О 19-05 пресслужба КМДА повідомила, що технічну несправність пунктів самообслуговування у столичній підземці усунено. Всі комплекси з продажу засобів оплати проїзду працюють у звичайному режимі.
Читайте: На станції метро “Либідська” капітальний ремонт ескалатора триватиме до 17 жовтня
Фото: suspilne.media