З технічних причин на станціях київського метро тимчасово не працюють комплекси самообслуговування. Фахівці працюють над оперативним розв’язання питання.
Про це, як передає KВ, повідомили у пресслужбі КМДА.
Як наголосили у пресслужбі КМДА, фахівці працюють над оперативним розв’язання цього питання.
Водночас у пресслужбі нагадали, що сплатити за проїзд можна:
-
транспортною картко;
-
Qr-кодом, згенерованим у додатку “Київ Цифровий”;
-
безконтактною банківською карткою;
-
мобільним додатком ApplePay та Google Pay.
“Про відновлення роботи автоматів з продажу та поповнення транспортних карток, а також паперових qr-квитків буде повідомлено додатково”, – додали у КМДА.
Читайте: На столичній станції метро “Мінська” у пасажира вилучили гранату
Фото: з відкритих джерел.