Сьогодні, 14 червня, у Всесвітній день Донора, стартувала кампанія “Розквітай” від ДонорUA, мета якої — популяризувати донорство крові, розповідаючи про його красу та користь. Відкриття проєкту відбулося з презентації фотовиставки “Побач” на 2-му поверсі торгово-розважального центру Gulliver за участі засновниці ДонорUA та президентки ГО “Всеукраїнська асоціація донорів України”, міністра охорони здоров’я та головної амбасадорки кампанії – співачки KOLA.
Про це KВ повідомили в пресслужбі ТРЦ Gulliver.
“Портретний проєкт присвячений донорам та історіям їхнього донорського шляху, що надихають. 12 людей різного віку і фаху, з різним донорським стажем об’єдналися у галереї портретів, аби показати, що донорство — це про кожного”, – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що ДонорUA розпочав річну кампанію про красу та користь донорства, спрямовану на популяризацію донорського руху передусім як способу оновити свій організм і набути позитивних емоцій.
“У розвинених країнах донорство крові — культурна норма. Люди розуміють, що здавати кров — надзвичайно важливо, але для всебічного розвитку культури донорства ми маємо говорити і про користь, яку отримують самі донори. За порятунок життів нам віддячує наш власний організм, тож донорство це не лише про допомогу іншим, це й про турботу про себе. Саме про красу та користь донорства для самих донорів будемо говорити протягом кампанії”, — розповідає президентка ГО “Всеукраїнська асоціація донорів України” Ірина Славінська.
Кампанія “Розквітай” залучає до донорства через різні напрями дозвілля та турботи про себе, об’єднує донорство крові з мистецтвом, модою, флористикою, спортом, культурою харчування, вечірками, просвітою тощо.
Виставка працюватиме щодня з 10:00 до 22:00 до 28 червня, вхід вільний.
Символічною локацією для старту проєкту “Розквітай” став торгово-розважальний центр Gulliver, де протягом дня також відбулася відкрита донація крові.
“ТРЦ Gulliver радо долучився до проєкту “Розквітай”, аби популяризувати користь донорства та доносити цю інформацію до широкої аудиторії. Відсьогодні на найбільших екранах Європи транслюється іміджевий ролик в підтримку кампанії, ми відкрили тематичну фотовиставку та скоро анонсуємо серію лекцій про донорство спільно з DonorUA”, – коментує директорка з маркетингу ТРЦ Катерина Жураківська.
Довідково: ДонорUA — єдина професійна система рекрутингу та координації донорів крові. Підтримує роботу 22 центрів крові, співпрацює з МОЗ, УЦТК, ВООЗ, Міжнародним комітетом Червоного Хреста та Global Blood Fund. На сьогодні база ДонорUA налічує понад 120 000 донорів. Більше 7000 пацієнтів адресно отримали допомогу завдяки платформі, а на пошук донора для конкретного пацієнта витрачається не більше 20 хвилин.
Читайте: ТРЦ Gulliver запрошує на благодійне дитяче свято та зірковий концерт
Фото: пресслужба ТРЦ