АТ “Укрзалізниця” запускає бета-тестування моніторингу квитків з можливістю автовикупу на поїзди внутрішнього сполучення. Послуга доступна для користувачів, авторизованих через Дія.Підпис та має два типи – моніторинг на поїзди та напрямки.
Про це, як передає KВ, йдеться в повідомленні пресслужби АТ “Укрзалізниця”.
Згідно з повідомленням, для користувачів, авторизованих через Дія.Підпис, в режимі тестування доступний моніторинг двох типів:
-
моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
-
моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).
Також у випадку моніторингу конкретного поїзда можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків.
“Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично”, – пояснили в УЗ.
Користувачів попереджають, що при використанні тестового застосунку будуть зніматись реальні кошти, а квитки, придбані в режимі тестування, будуть дійсними для поїздок.
“…радимо не створювати безлічі моніторингів з автовикупом, якщо ви не плануєте бути пасажиром одночасно десятків рейсів”, – зауважили в дописі.
Нагадаємо, з 23 березня “Укрзалізниця” розпочне весняно-літній сезон туристичних ретропоїздок на Гайворонській вузькоколійці. Для зручного трансферу вирішили призначити безпересадкові причіпних вагони з Києва та Львова до Гайворона.
Читайте: Укрзалізниця” запускає замовлення квитків для військовослужбовців через онлайн-сервіс (посилання)
Фото: АТ “Укрзалізниця”