“Укрзалізниця” запровадила компенсації для пасажирів через відсутність онлайн-продажу квитків

“Укрзалізниця” запровадила компенсації для пасажирів через відсутність онлайн-продажу квитків

Через тимчасове відключення онлайн-продажу квитків “Укрзалізниця” запровадила низку заходів для комфорту пасажирів. Також, для покращення сервісу вже відкрито додаткові каси у Києві, Вінниці та у Львові.

Про це, як передає КВ, повідомили у пресслужбі АТ “Укрзалізниця”.

“Ми розуміємо, які незручності доставляє нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків, тож хочемо принаймні частково компенсувати їх”, – зазначили в “Укрзалізниці”.

Зокрема, власники паперових квитків, придбаних у період кібератаки, можуть безкоштовно користуватися платними залами очікування та отримають чай у поїзді. Окрім цього, компанія анонсувала додаткові бонуси після відновлення системи

Крім того, компанія радить зберігати паперовий квиток, адже після відновлення системи пасажири отримають додаткові бонуси від “Укрзалізниці” та її партнерів.

У пресслужбі додали, що для покращення сервісу вже відкрито три додаткові каси у Києві, дві – у Вінниці та одну – у Львові. Вони працюють без технічних перерв та обідніх пауз.

“Хочемо вірити, що старий-добрий паперовий квиточок, придбаний у цей період, стане черговим нагадуванням про те, що українці з гідністю проходять всі випробування в часи великої війни”, – підсумували в компанії.

Як інформувала КВ, У неділю УЗ повідомила про технічний збій, через який припинив роботу застосунок і сайт компанії. Компанія оперативно перебудувала процеси, посиливши каси додатковими працівниками і розпочавши оформлення квитків безпосередньо на борту. Збій в роботі систем АТ “Укрзалізниця” стався через таргетовану кібератаку.

Вчора, 25 березня, “Укрзалізниця” розпочала продаж квитків на поїзди далекого сполучення у низці приміських кас, а також подовжила їхній графік роботи. Це дозволить пасажирам купувати квитки без необхідності їхати на великі вокзали, поки триває відновлення онлайн-сервісів після кібератаки.

Сьогодні, 26 березня, через каси продаються квитки на найближчі дати – 26 та 27 березня. “Укрзалізниця” радить пасажирам купувати квитки з 9 до 11 ранку та по обіді – 14:30-16:30.

Читайте: “Укрзалізниця” продовжує відновлювати онлайн-сервіси, каси працюють

Фото: Вечірній Київ

КиївВлада

Владислава Олійник

Поділитися
Поділитися
Поділитися
Рекомендуємо до перегляду
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: "Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно"
Командир розвідроти 100 омбр Максим Іващенко: “Війна змінилася, і ми повинні динамічно вдосконалюватись та відповідати адекватно”
17:33 Старший лейтенант Максим Іващенко, який виконує обов’язки командира однієї з розвідувальних рот легендарної «Сталевої сотки», поділився своїм досвідом та думками про зміни, що…
Справа “Київ Терміналу”: російському бізнесмену “не світять” 24 млн доларів зі столичного бюджету
Справа “Київ Терміналу”: російському бізнесмену “не світять” 24 млн доларів зі столичного бюджету
09:00 Нещодавно була поставлена крапка у судовій справі про стягнення з бюджету Києва 24,46 млн доларів США (671,5 млн гривень) на користь ТОВ “Київ…
Тісленко VS Труханов: для капремонту шляхопроводу на Осокорках за 655 млн гривень обрали підрядника
Тісленко VS Труханов: для капремонту шляхопроводу на Осокорках за 655 млн гривень обрали підрядника
09:00 КК “Київавтодор” за понад 655 мільйонів гривень замовила капремонт столичного шляхопроводу біля станції метро “Осокорки”. Під час війни такі витрати виглядають неоднозначно, втім…
Banner
QlU7mDx4