В 2025 році Подільський міст не буде повністю готовий

В 2025 році Подільський міст не буде повністю готовий

В 2024-2025 роках Подільський мостовий перехід (Подільський міст) має бути добудовано до 88% повної готовності. На це протягом двох років з бюджету Києва буде витрачено 1,8 млрд гривень, яких не вистачить навіть на 1 кілометр переходу. 

Про це KВ стало відомо з Додатку до проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр (проєкт рішення Київради 08/231 – 1465 від 23.11.2023).

Підписуйтесь на “КиївВладу”
 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА та КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва” мають в 2024 році освоїти на будівництві Подільського мостового переходу 850 млн гривень, і в 2025-му – 950 млн гривень. Сумарно 1,8 млрд гривень за два роки, що менше кошторису будівництва одного кілометру переходу – 1,957 млрд гривень.

До того ж, в 2024 році Подільський міст має бути завершений на 83,2%, а в 2025 – на 88%. Відповідно, в 2025 році проєкт буде реалізовано на 4,8%. 

Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм

Нагадаємо, Подільський міст активно будується понад 20 років (загалом 30). Потрібність цього моста є дуже дискусійною, бо фактично він закінчується на Русанівський садах, а не фактично веде на Троєщину. Водночас Подільський міст давно став столичним пам’ятником-довгобудом, постійно оточеним схематозами, корупційними скандалами та кримінальними провадженнями.

Мер Києва Віталій Кличко регулярно та постійно анонсує відкриття Подільського моста.

Втім, і сьогодні невідомо куди веде цей міст: на Троєщину, тільки до проспекту Алішера Навої чи взагалі впирається в Русанівські Сади.

Читайте: Кличко не знає, куди йде Подільський міст, який він обіцяв відкрити в 2020 році 

Загальний бюджет проєкту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 рр становить 34 млрд 783,627 млн гривень: 19 млрд 880,8 млн гривень з бюджету Києва, 800 млн гривень з держбюджету, 14,1 млрд гривень – з інших джерел. 

Департамент транспортної інфраструктури КМДА з 1 вересня 2021 року очолює Руслан Кандибор. Діяльність цієї структури з 9 листопада 2021 року особисто контролює Віталій Кличко.

З жовтня 2022 року КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” очолює Роман Лісневський. Протягом останніх п’яти років Роман Лісневський двічі керував цим КП в статусі виконуючого обов’язки В листопаді 2020 року він був позбавлений цього статусу через скандал із тендером на закупівлю елітного позашляховика.

Фото: відкриті джерела

КиївВлада 

Автор:
Антон Подлуцький
Рекомендуємо до перегляду
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
Генпрокуратура намагається не допустити нової забудови НПП “Голосіївський” компаніями “КСМ-Груп”
09:00 Генпрокуратура через суд намагається повернути державі земельну ділянку площею 5,69 га на просп. Академіка Глушкова, 65 (територія НПП “Голосіївський”). У 2022 році право…
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
Справи насущні: скільки та на що у жовтні 2024-го витрачав Київ
09:00 У жовтні столичні розпорядники бюджетних коштів назамовляли робіт, товарів та послуг на 4,91 млрд гривень, що майже на півтора мільярди більше цього показника…
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
Депутатські ротації: 31 депутат покинув районні ради Київщини у 2024 році
09:00 На районному рівні в Київській області за рік відбулися значні політичні зміни, які відбилися на складі рад та політичному ландшафті регіону. У 2024…
Banner
QlU7mDx4