Політичний експерт Володимир Цибулько стверджує, що мер Києва Віталій Кличко та його заступник з транспорту Олександр Густєлєв навіть під час пандемії продовжують разом із “смотрящим” Денисом Комарницьким красти десятки мільйонів гривень, зокрема, на закупівлі автобусів.
Про це KV стало відомо з повідомлення політичного експерта Володимира Цибулько на його сторінці у Facebook.
“Киянам весь час торочать, що громадський транспорт себе не окуповує, є збитковим, навіть місто його постійно дотує. Це нам так пояснюють постійне збільшення вартості проїзду. Але, як виявилося, є группа “товаришів” із “Київпастрансу”, які швиденько вирішили для себе проблему “самоокупності” власного робочого місця. Як воно буває – за наш з вами рахунок. Звісно, в них би нічого не вийшло, якби вони не перебували в попередній злочинній змові із ТОП-чиновниками КМДА. А розуміння того, що мер столиці Віталій Кличко особисто контролює всі значні бюджетні витрати, його відповідальний за транспорт заступник Олександр Густєлєв особисто контролює всі профільні закупівлі, а “смотрящий” Комарницький особисто контролює всі незаконні оборудки в місті – говорить і про їхню причетність до даної схеми”, – написав він.
Цибулько детально розібрав схему із закупівлею автобусів марки МАЗ-203015, вартість яких була штучно збільшена на загальну суму 13 516 890 грн.
Блогер вказує, що це – не єдиний приклад оборудок столичних чиновників саме з автобусами вказаного виробника. Так, в травні 2020 року між КП “Київпастранс” та ТОВ АК “Укравтоторг” (яку пов’ящують з перебуваючим у розшуку регіоналом Святашем) з метою уникнення тендерних процедур, завищення вартості автобусів та привласнення бюджетних коштів укладено договір лізингу на поставку 200 автобусів марки МАЗ на загальну суму понад 50 млн євро. Експерти зазначали, що ціну було в цілому завищено на 250 млн гривень.
“І тоді ж депутати Київради заявляли про причетність міського голови до цього “дерибану” столичного бюджету. За нашою інформацією, Віталію Кличку допомогали провертати схему з автобусами профільний заступник Олександр Густєлєв та “смотрящий” за Києвом Комарницький. На ці 250 млн можна б було купити ще 70 автобусів, але кошти були вкрадені цими трьома. А ще за ці 250 млн можна було б купити вакцину, яку киянам обіцяв Віталій Кличко, або добудувати інфекційні відділення у лікарнях для того, щоб була змога розподілити всіх хворих. Але міська влада, як завжди, вирішила, що гроші більш потрібні їм, а не киянам. Тому ці мільйони “розпиляли” між собою Кличко, Густєлєв та Комарницький, поділилися з правоохоронцями, щоб до них не було “зауважень”, – пише він.
Окремо постає питання закупівлі автобусів за кордоном. В цій ситуації, на думку політолога, гідно показав себе мер львова Андрій Садовий, який не побоявся відмінити проведений Європейським інвестиційним банком тендер на поставку автобусів, котрий також виграв МАЗ.
“Ми звертаємось до ЄІБ з проханням провести цей тендер повторно. Зрештою, в нас є українські виробники, які потребують підтримки. Якщо ми не будемо інвестувати у розвиток свого машинобудування, то як ця галузь зможе розвиватись?” – задався питанням Садовий. На жаль, Віталій Кличко такого типу питаннями не задається і підтримка вітчизняного виробника його не цікавить. А цікавить лише – як би побільше розпиляти на відкатах. Програли ж в цій корупційній грі як завжди прості кияни, які залишилися без грошей у бюджеті, без новеньких автобусів, без вакцини та без достатньої кількості койкомісць у опорних лікарнях – і все це на піку коронавірусної пандемії”, – резюмував Володимир Цибулько.
Фото: KV